OT a mnie zal .....

1. Data: 2002-01-20 18:41:43

Temat: OT a mnie zal .....
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak strasznie....
tak bardzo....

Tych mielonych... i racuchow.....
i spalonych garnkow.....

Wroccie.....

a moze przynajmniej zaglosujmy????
Albo nowa liste zalozmy??????

Bo .... ta lista to juz teraz nie to.....
Bardzo nie "to" .....

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-20 18:56:55

Temat: Re: OT a mnie zal .....
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze przynajmniej zaglosujmy????
> Albo nowa liste zalozmy??????

popieram. caly klimat jest w grupie na takich tematach obok.

1. Data: 2002-01-20 21:17:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jan 2002 19:56:55 +0100, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>popieram. caly klimat jest w grupie na takich tematach obok.

na razie mam strupy...jeszcze nie odpadly
Krysia, malo apetycznie dosc
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-20 21:27:46

Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> Tak strasznie....
> tak bardzo....

> Tych mielonych... i racuchow.....
> i spalonych garnkow.....
> Monisiatko
----------------------
Ja jestem "nowa" na liscie wiec nie powinnam zabierac glosu ale....
Mnie tez jest zal. Zal tych mielonych i garnkow. No moze tylko racuchow mi nie
zal (Mechcia wybacz ale racuchow nie lubie, chyba ze sie jablka w ciescie
nazywaja;-)) ). Nawet na wpisowe nie musialam przepisow na racuchy wysylac,
wystarczyly sledzie :-).
Oczywiscie mozna przy postach z przepisami dodac jakies zgrabne (P), ulatwiloby
to mi czytanie w okresach zagonienia, moznaby wycinac wszystkie zbedne cytaty-
tu dbalosc o modemowcow, ja mam stale lacze, mozna sprawdzic w wyszukarce czy
temat nie byl omawiany kilka dni wczesniej zanim sie napisze post z
pytaniem..... Mozna napewno jeszcze wiele rzeczy, ktore ulatwia czytanie. Mozna
nawet oznaczac posty OT OT-em, choc ciezko jest wiedziec co jeszcze nie jest a
co juz jest OT.
Przez te pare miesiecy czasem z usmiechem czasem z irytacja czytalam posty o
mielonych i garnkach, nie mowiac juz o racuchach. Te kilka dni bez mielonych i
racuchow zrobily liste nudniejsza.
A wiec wroccie mielone i garnki i co tam jeszcze i nawet racuchy moga wrocic,
choc co do tych ostatnich to sie jeszcze zastanowie:-)
baska

1. Data: 2002-01-21 08:10:04

Temat: Odp: OT a mnie zal .....
Od: "Iska" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci
> na razie mam strupy...jeszcze nie odpadly

To mascia je!
I choc jeden wateczek prosze:-)))))))))
--
Pozdrawiam-Iska co teskni za odrobina choc racuchów i mielonych

1. Data: 2002-01-21 10:35:08

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a) w wiadomości: ...

>na razie mam strupy...jeszcze nie odpadly

Lepiej niech odpadna, bo rozdrapiemy, rozdziobiemy, jak kruki, wrony...

Margolka Sularczyk + Kopytko (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

mascarpone
pasztet z watrobki
mascarpone