pasztet z watrobki

1. Data: 2002-01-20 15:07:10

Temat: pasztet z watrobki
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos kiedys podawal przepis na szybki pasztet z watrobki ktory mozna zrobic
w mikrofali.Probowalam znalsc ten przepis i jak widac nie udalo sie. Moze
wlascicil przepisu odezwie sie albo ktos z was zachowal soeie ten przepis?
Watrobka czeka od wczoraj i jak szybko jej nie zrobie to sama wyjdzie z
lodowki.
Licze na was
Dagmara

1. Data: 2002-01-20 22:20:17

Temat: Re: pasztet z watrobki
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Watrobka czeka od wczoraj i jak szybko jej nie zrobie to sama wyjdzie z

Pasztet z watrobki drobiowej
-----------------------------------
0,25 kg watrobki
maslo- 1 lyzka
sol
pieprz

Pokroj watrobke, wrzuc do miski dodaj maslo i przyprawy . Pelna moc, 6
minut, co 2 minuty mieszanko.
Zmiksuj, przeloz do naczynia ( miseczka) i do lodowki. Pyszne do smarowania
pieczywa.

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-01-20 22:54:01

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> minut, co 2 minuty mieszanko.
> Zmiksuj, przeloz do naczynia ( miseczka) i do lodowki. Pyszne do

A to dopisal Slav

Do tego pasztetu to dodaj jeszcze zeszklona na masle szalotke albo cebulke
troche posiekanej natki pietruszki i kieliszek koniaku i dopiero jest pycha.
Ja robie to na patelni ale mozna i na mikrofali.

pozdrawiam,

Slav

Tez pewnie dobre, jeszcze nie robilam, ale sprobuje niebawem.

Adiola :-))

1. Data: 2002-01-21 11:44:23

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adiola <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2ffro$2tmi$...@p...acn.pl...
> [...]
> minut, co 2 minuty mieszanko.
> Zmiksuj, przeloz do naczynia ( miseczka) i do lodowki. Pyszne do

Dziekuje bardzo za przepis, dokladnie o cos takiego mi chodzilo. Dzis
wieczorkiem zrobie i zdam sprawozdanbie jutro.
Pozdrawiam

Dagmara
--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-24 09:47:21

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adiola <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2fhqo$2vll$...@p...acn.pl...

> Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

Zrobilam, dodalam natke i podsmazona cebulke. Wyszlo pyszne. Zastanawiam juz
sie jak zmodyfikowac nastepny. A moze w koncu upieke prawdziwy pasztet? kto
wie.
Pozdrawiam
Dagmara
--
www.kubicajakub.republika.pl

1. Data: 2002-01-24 12:04:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

brimpke napisala:

> Zrobilam, dodalam natke i podsmazona cebulke. Wyszlo pyszne. Zastanawiam juz
> sie jak zmodyfikowac nastepny.

Dodaj posiekane jajko na twardo.

> A moze w koncu upieke prawdziwy pasztet? kto
> wie.

Prawdziwy pasztet (pieczony) tez robię czasem tylko z wątróbki
(oczywiście z ddatkiem podgardla żeby się skleiło).

Krycha

mascarpone
Jak szybko przesuszyć kiełbasę?
urodziny - co podać ?