mascarpone

1. Data: 2002-01-20 16:23:28

Temat: mascarpone
Od: "śrubka" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest taki śmietankowy serek, bardzo gładki i kremowy,bez grudek itp Sam w
sobie nie jest słodki, ale pezeważnie go się stosuje do deserów. Ja go
kiedyś kupiłam do zrobienia sernika. Fakt, że jest dobry ale i
ietani( op.200g ok. 10 zł) można go kupić w molochu takim jak Geant, albo
ew. w jakichś delikatesach w centrum miasta ale pewnie tam jest jeszcze
droższy.
Można go, tak myślę, zastąpić uprzednio trzy-lub chociaż dwukrotnie
zmielonym twarogiem śmietankowym, bo nie jest kwaśny. Puryści mogą uważać,
że tiramisu bez mascarpone to nieporozumienie,ale bez przesady.
Śrubka