warzywa w supermarketach

1. Data: 2002-01-20 19:19:14

Temat: warzywa w supermarketach
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wy tez macie takie wrazenia, ze w supermarketach warzywa i owoce sa
okropnej jakosci? pomidory bez smaku, pomarancze gnijace w 2 dni po zakupie,
miekka papryka...

co dziwne - we wszystkich jest podobna jakosc, a nikt sie przeciw temu nie
buntuje...

1. Data: 2002-01-20 19:24:35

Temat: Re: warzywa w supermarketach
Od: Krzysztof Wychowalek <x...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in news:a2f51g$2e8q$1@pingwin.acn.pl:

> [...]
> gnijace w 2 dni po zakupie, miekka papryka...
> co dziwne - we wszystkich jest podobna jakosc, a nikt sie

czasem tak bywa a czasem nie, trzeba po prostu patrzec co sie kupuje
zanim sie nie kupi (notabene - na rynku ostatnio kupilem mandarynki
zamarzniete w srodku.. dziwne wrazenie taka ssac)

--
Krzysztof Wychowalek <x...@s...com>
ICQ# 34184303 | PGP Key ID 0x576B87F6

1. Data: 2002-01-20 20:46:11

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miekka papryka...
>
>co dziwne - we wszystkich jest podobna jakosc, a nikt sie przeciw temu nie

Ja sie zbuntowalam - nie kupuje warzyw w supermarketach....
Zbuntowalam sie na warzywa, owoce, wedliny i chleb.
Od paru miesiacach kupuje raz w tygodniu na placu targowym - w Krakowie akurat
na Placu Imbramowskim (bo mam wzglednie blisko).
I widze same plusy:
1. taniej
2. szybciej
3. i .... o wiele smaczniej

Jedyny klopot to taki, ze kart platniczych nie przyjmuja....

a w supermarketach kupuje jedynie rzeczy "zapakowane" - mleko w kartonie,
mineralna, wloski makaron, ryz, przyprawy, itp....

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-20 21:05:45

Od: Peyton <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> czy wy tez macie takie wrazenia, ze w supermarketach warzywa i owoce sa
> okropnej jakosci? pomidory bez smaku, pomarancze gnijace w 2 dni po zakupie,
> miekka papryka...

warzyw i owocow w hipermarketach sie nie kupuje. zapraszam na bazarek
tarchominski :)))

--

-- [pppoezja] --
Ni wyżyna, ni nizina,

1. Data: 2002-01-20 21:13:03

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote in message

> Ja sie zbuntowalam - nie kupuje warzyw w supermarketach....
> Zbuntowalam sie na warzywa, owoce, wedliny i chleb.

To samo plus mięso i ryby. Kupuję te rzeczy w budach pod domem albo na
targowisku. Raz, że świeże i smaczne, a dwa, że po prostu uwielbiam
targowiska - te spożywcze, nie ciuchowe. Od razu mi się dzieciństwo
przypomina, kiedy po większe zakupy chodziło się tylko na targ. Chyba jestem
strasznie stara, bo pamiętam nawet, jak przy Puławskiej w Warszawie
sprzedawali i ser i śmietanę do słoika i mleko od krowy (a nie od maszyny:))
i żywe kurczaki:)))
Sorki za OT. Rozczuliłam się,
Anka

1. Data: 2002-01-20 21:20:11

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> warzyw i owocow w hipermarketach sie nie kupuje. zapraszam na bazarek
> tarchominski :)))

KART TAM NIE PRZYJMUJA. to mnie zniecheca, zakupy na bazarku to dla mnie
specjalna wyprawa.

1. Data: 2002-01-20 21:38:23

Od: Peyton <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> KART TAM NIE PRZYJMUJA. to mnie zniecheca, zakupy na bazarku to dla mnie
> specjalna wyprawa.

naprzeciwko jest pare bankomatow, coby mozna bylo sobie pobrac brzeczaca
gotowke. ja tez musze podjechac kawalek, ale uwazam, ze warto. jakbys
sie jednak kiedys zdecydowala, to polecam warzywniak w srodkowej alejce
po lewej stronie od wejscia. znaki szczegolne: rozne elementy
dekoracyjne w sklepiku, oraz niezwykle mila para wlascicieli (i
sprzedawcow zarazem).

:)))

--

-- [pppoezja] --
Stanął w ogniu nasz wielki dom

1. Data: 2002-01-21 07:08:27

Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Rena" <r...@p...pl> napisała:

> co dziwne - we wszystkich jest podobna jakosc, a nikt sie przeciw temu
nie
> buntuje...

Widać nie przeszkadza to ludziom zbytnio... a wybór miejsca do zakupów
mają niemały.
Ot, kolejny dowód na kłamliwość wszystkich sondaży, wedle któych 3/4
Polaków woli osiedlowe sklepiki.

Rico.

1. Data: 2002-01-21 09:06:59

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mają niemały.
> Ot, kolejny dowód na kłamliwość wszystkich sondaży, wedle któych 3/4

ja wolę tam kupować, gdzie świeże. Mi obojętne, czy supermarkt czy baba.
Zauważcie też, że niektórzy sprzedawcy sprzedają 100 jajek dziennie, a w
domu mają 20 niosek.

Waldek

PS skończcie z crosspostingami, to tylko denerwuje.

1. Data: 2002-01-21 09:31:50

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS skończcie z crosspostingami, to tylko denerwuje.

Waldku, wybacz moją niewiedzę - ale co to jest?

pozdrawiam
Basia

OT a mnie zal .....
mascarpone