warzywa w supermarketach

1. Data: 2002-01-21 22:43:40

Temat: Re: warzywa w supermarketach
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest niezgodne z netykietą. Tak samo ustawianie FUP (follow up) na irc lub
> grupy niedotyczące dyskusji. Ludzie mniej obeznani nie wiedzą, czemu ich
> postów "nie ma", a gdzie indziej wieszają już na nich psy.

OK. TO SORRY. niewiedza mnie nie usprawiedliwia, ale jak juz wiem, to nie
bede.

1. Data: 2002-01-23 22:32:43

Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena napisał(a) w wiadomości: ...
>czy wy tez macie takie wrazenia, ze w supermarketach warzywa i owoce sa
>okropnej jakosci? pomidory bez smaku, pomarancze gnijace w 2 dni po
zakupie,
>miekka papryka...
>
>co dziwne - we wszystkich jest podobna jakosc, a nikt sie przeciw temu nie
>buntuje...

bo biorą z tego samego miejsca, przynajmniej w Zielonej G. jesli przez długi
czas w obu ''wielkich '' były tradycyjne zielska + cytrusy to jęsli nagle w
jednym spotkach melony, karambole, awokado, kokosy itp to na 100% w drugim
jest to samo, jesli banany są beznadziejne to w drugim s-m też są podobne bo
z tego samego transportu, te same etykiety itp.
btw- widział ktoś w poslce awokado większe od gruszki? bo jak znajoma w
niemczech pokazała mi pestkę no t osię nieźle zdziwiłam:(
pozdro
alda, napalona na melona [za 9 zł:( ]

1. Data: 2002-03-07 22:56:01

Od: "Mr_Jarek" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: btw- widział ktoś w poslce awokado większe od gruszki? bo jak znajoma w
: niemczech pokazała mi pestkę no t osię nieźle zdziwiłam:(

ochhhh, to chyba trzeba ruszyć w ciepłe kraje....
niedługo zaczyna się sezon na sezon na kiwi...takie prosto z krzaczka

1. Data: 2002-03-07 23:18:51

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mr_Jarek" <H...@w...pl> a écrit dans le message news:
a68qur$plv$...@n...tpi.pl...

> : btw- widział ktoś w poslce awokado większe od gruszki? bo jak znajoma w
> : niemczech pokazała mi pestkę no t osię nieźle zdziwiłam:(

Awokado istnieja w dwoch rodzajach :

- europejskie ( + - 300 g) (troche bez smaku)
- normalne ( + - 1 - 2 kg) (slodsze..)

Niestety, "normalne" sie nie przemieszczaja... jak dinozaury, sa ze ciezkie
do przemyslowego transportu (wrazliwy miazsz cieniutka skorka..).
Wiec mozna je obejrzec / spozyc kiedy ktos z zagranicy "egzotycznej" sie
pojawia (przewozac awokado nad Atlantykiem - 8 godz. - ) na kolanach...

Ewcia
(Doswiadczone Awokado)

--
Niesz !