OT antytrollowa pomoc

101. Data: 2010-01-11 22:18:49

Temat: Re: OT antytrollowa pomoc
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hig7b7$nbo$1@inews.gazeta.pl...

> Bardzo słusznie, żeby nie powiedzieć "czołg!". To mi wygląda na kiepskie
> kursy asertywności dla mięczaków, żeby się odszczekiwali. Poziom podobny
> do tych o podrywaniu. :)

To opowiedz, nie krępuj się- jak to było na tym kursie podrywania?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

102. Data: 2010-01-12 05:17:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> To opowiedz, nie krępuj się- jak to było na tym kursie podrywania?

Na moim? Trochę się krępuję.

michał

103. Data: 2010-01-12 05:29:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> [...]
feat=directli
stancinie#

> Moja latarnia cyknięta w powrocie z akcji odśnieżania:
> http://now-here.fotosik.pl/albumy/723335.html

Fajnie wygląda na moim pulpicie. Pasuje mi do lampki na biurko.

michał

104. Data: 2010-01-12 05:35:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
>>> http://tr.im/K5BN

> a królika widziała?

Domyślam się, kto widział. :)

michał

105. Data: 2010-01-12 05:38:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> nie.
> stoi słupka i pyszczek ma zwrócony do obiektywu.
> a jedno ucho ma bardziej niż drugie.

A za niemanie oka powinien w podskokach kicać do okulisty.

michał

106. Data: 2010-01-12 05:43:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> on jest w środku mojego cienia :)

Ja widzę też innego. Ten w środku to nos jego. :)

michał

107. Data: 2010-01-12 07:30:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Fajnie wygląda na moim pulpicie. Pasuje mi do lampki na biurko.

Też taka zasmarkana? :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

108. Data: 2010-01-12 07:44:40

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Moja latarnia cyknięta w powrocie z akcji odśnieżania:
> http://now-here.fotosik.pl/albumy/723335.html

Hm.
Nasza jazda przez wieś:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/68093a9afb
9cf7f5.html
--
B.
http://bajarka.fotolog.pl/ (i inna zgoła pogoda)

109. Data: 2010-01-12 09:42:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

a co tam tak kurzycie bajarko?

--

mam mnóstwo siły, by wymyślać nowe sygnaturki!
tylko po co tak na siłę wymyślac?

110. Data: 2010-01-12 09:48:31

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a co tam tak kurzycie bajarko?

Kurzawa duje, a my se jeździm w niej z upodobaniem.
--
B.

Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...