lekarz=złodziej, złodziej=lekarz

31. Data: 2006-09-12 23:24:17

Temat: Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p47 wrote:
> Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:1158065698.818316.223330@b28g2000cwb.googlegrou
ps.com...

> A kto był tym orzecznikiem, który wydał takie orzeczenie, że ten zdrowy jak
> ryba rentę dostaje?;-)
> Są dwie mozliwości;- złodziej, albo dyletant. Która właściwa;- nie wiemy.
> Wiemy tylko z pewnością, że był to lekarz;-)
>

> --
> Pozdrawiam
> P47 (kałach)
ergo - lekarze to złodzieje???
to jest Lepperyzm czystej wody

32. Data: 2006-09-13 01:33:32

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:1158103457.351860.55260@e3g2000cwe.googlegroups
.com...

p47 wrote:
> [...]
> Są dwie mozliwości;- złodziej, albo dyletant. Która właściwa;- nie wiemy.
> Wiemy tylko z pewnością, że był to lekarz;-)

Poniewaz Piotr Potapinski nie potrafi ustawić sobie prawidłowo czytnika, to
tak musze go zacytować poniżej:

"to jest Lepperyzm czystej wody"

Cóż widac sięgasz do ostatnich odwodów, czyli nie próbujesz nawet
ustosunkowac się do tego, co napisałem, tylko nadajesz etykietki;-)

-Marnie z inwencją, no i do tego ta nieumiejętnośc posługiwania się
kompem...
Ale na pewno powinni Ci wiecej płacić...;-)

Ustaw sobie prawidłowo czytnik, a jak nie potrafisz, to popros kogos o pomoc
(np. chłopaka ze starszych klas podstawówki;-)

Pozdr
p47 (kałach)

33. Data: 2006-09-13 07:15:11

Temat: [OT, czytnik] Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

p47 wrote:

> Poniewaz Piotr Potapinski nie potrafi ustawić sobie prawidłowo czytnika, to
> tak musze go zacytować poniżej:

[...]

> [...]
>
> Ustaw sobie prawidłowo czytnik, a jak nie potrafisz, to popros kogos o pomoc
> (np. chłopaka ze starszych klas podstawówki;-)

Mylisz się, nagłówek "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable"
jest jak najbardziej poprawny, na równi z "8-bit", a to, że Twój
czytnik nie potrafi sobie z tym poradzić, to raczej nie problem
Piotra ;p

--
Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

34. Data: 2006-09-13 07:43:40

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):
> [...]
>
> Ustaw sobie prawidłowo czytnik, a jak nie potrafisz, to popros kogos o pomoc
> (np. chłopaka ze starszych klas podstawówki;-)

Ehhh... nie ma to jak wycieczki osobiste. Ale rozumiem, czasem trudno o
zachownie reguł dyskusji, emocje ponieść mogą każdego.

Racja - orzecznicy decydują o przyznaniu rent, może nie jednoosobowo,
ale są ważnym ogniwem. Ale to nie oznacza, że WSZYSCY lekarze są
złodziejami, prawda?
To uogólnienie i nie odnosi się do wielu osób, do większości
IMVHO.

Lepperyzm - bo taką, pożal się Boże, retoryką, posluguje się
wódz Samoobrony. Mój powyższy wpis był, jeśli umknęło to Twojej
uwadze, ironiczny.

35. Data: 2006-09-13 13:18:28

Temat: Re: [OT, czytnik] Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-Dorota-" <d...@N...polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
> jest jak najbardziej poprawny, na równi z "8-bit", a to, że Twój
> czytnik nie potrafi sobie z tym poradzić, to raczej nie problem

Z czysto formalnego punktu widzenia masz rację,- Piotr istotnie może
zlekcewazyc zawsze i wszędzie zalecany "8-bit", szczególnie, jeśli Mu
zależy, aby ta ogromna większość czytelników, którzy posługują się OE, czyli
zdecydowanie najbardziej rozpowszechnionym czytnikiem i na swiecie i w
Polsce, nie mogła go poprawnie cytować;-)
A sens takie postępowanie ma wyłącznie przy założeniu, że Piotr nie chce,
aby podejmowano polemikę z Jego wypowiedziami;-)

P47 (kałach)

36. Data: 2006-09-13 16:12:14

Od: j...@o...pl (jerry) szukaj wiadomości tego autora

to nie jest kapitalizm. służba zdrowia w naszym kraju to nadal kwitnący
socjalizm! oczywiście, są pewne wyjątki, np gabinety stomatologiczne czy
prywatne kliniki - ale proszę zauważyć, ile w nich się zarabia, a ile w
tzw państwowej służbie zdrowia!
co do zostania lekarzem - gdyby wszyscy myśleli tak jak Pan, to ciekawe
kto by nas leczył? mechanik samochodowy? malarz pokojowy? (był już taki
jeden, Adolf miał na imię...)

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

problem z przegrodą nosowa
hormny tarczycy a leki antydepresyjne - pomocy!!
Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Gdzie w Waw wkładki ortopedyczne
wysokie OB-130 !!!!