OT spod jakiego znaku jestescie?

1. Data: 2002-12-22 16:49:28

Temat: Re: OT spod jakiego znaku jestescie?
Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
news:au4psf$cdd$1@news.tpi.pl...

> swietle:-)

> Opis idealny. Nic dodac nic ujac :)

Czyzby kolejna skorpionica?;-)))

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2002-12-22 17:29:09

Temat: Re: OT statystyki:)
Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "girl1" <g...@U...o2.pl> napisał w wiadomości

> Panna-4
jestem 4 raczkiem:-) ale pozdrawiam wszystkie znaki, szczególnie te
przychylne :-)
Kasia T.

1. Data: 2002-12-22 17:54:29

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby kolejna skorpionica?;-)))

Nie.... jestem Byczyca:)
Ale mialam stycznosc ze skorpionami......brrrr.
Dopuki ich nie poznalam myslalam ze byki sa najgorsze:)
Bo w sumie te cechy ktore wymienialas i do mnie pasuja;)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-12-22 20:52:10

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopuki ich nie poznalam myslalam ze byki sa najgorsze:)

Coś Ci się pomyliło, protestuję w imieniu BYCZKÓW!!!!
Jakie najgorsze, najlepsze chciałaś napisać:))))))))))))))))))))))))

Hanuś

1. Data: 2002-12-23 13:01:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gierappa wrote:

> Nie zaprzecze ;)
> pozdrawia Byczek - od ktorego tylko skorpion jest gorszy;)

Coś mi się majaczy, że skorpiony dla byków są przyjazne :-)

Krycha byk

1. Data: 2002-12-23 18:33:34

Od: "mars" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi się majaczy, że skorpiony dla byków są przyjazne :-)

Są przyjazne dla wszystkich znaków zodiaku,to tylko złośliwcy uważają,że
jest inaczej

mars

1. Data: 2002-12-26 14:43:48

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi się majaczy, że skorpiony dla byków są przyjazne :-)

Ze skorpionami jest albo milosc albo nienawisc. Inaczej sie nie da :(
One sa jeszcze wredniejsze od bykow. A to naprawde sztuka;)

> Krycha byk
Ania, tez byk ;)

1. Data: 2002-12-26 14:47:16

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś Ci się pomyliło, protestuję w imieniu BYCZKÓW!!!!
> Jakie najgorsze, najlepsze chciałaś napisać:))))))))))))))))))))))))

Oczywiscie ze najlepszy ze znakow zodiaku. A to ze wredny i pamietliwy
to juz zupelnieinna sprawa:)
Byczki gora !!!!!!

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-12-27 13:21:10

Od: "Anna Broszkiewicz" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny spod innych znaków muszą być zwyczajnie zazdrosne:), prawda jest
taka ( i potwierdzi to kazdy fachwy horoskop), ze Skorpiony to
najseksowniejszy znak a ich dodatkowym atutem jest magnetyczny wzrok

Skorpionica:)

1. Data: 2002-12-27 17:02:35

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka ( i potwierdzi to kazdy fachwy horoskop), ze Skorpiony to
> najseksowniejszy znak a ich dodatkowym atutem jest magnetyczny

Znam skorpiony ktore sa potwornie aseksualne wiec to akurat nie jest
regola:)
Pozatym w horoskopach tez mozna to znalezc obok bykow. Rowniez uchodza
za najbardziej namietny znak zodiaku. I wlasnie dlatego byk i skorpion
stanowia najbardziej erotyczna pare w zodiaku:)

A to ze jedne i drugie sa wredne i pamietliwe to juz inna sprawa;)

Pozdrawia ANKA - dumna z tego ze jest BYCZYCA ;)
GG 1230062

Yves Rocher w Lodzi
To dla was na święta!!!
Re: co to jest ???