Obiad weselny

1. Data: 2004-10-18 11:22:59

Temat: Re: Obiad weselny
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za te kase ktora mailbym wydac idac na 3 godziny to wole isc do
restauracji
> z zoina i dzieckiem niz na takie przyjecie weselne.

Nie rozumiem, jaką kasę? To zaproszeni goście w dzisiejszych czasach płacą
za siebie? Czy masz na myśli ohydny obyczaj dawania młodym pieniędzy w
kopertach? Kiedyś zaproszono nas na wesele (takie z pompą i zadęciem), ale
dano do zrozumienia, że w kopercie to przynajmniej 200 ma być. Zniesmaczeni
nie poszliśmy
Pozdr - Agnieszka

1. Data: 2004-10-18 11:53:15

Od: cherokee <c...@a...able.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:
>Czy masz na myśli ohydny obyczaj dawania młodym pieniędzy w
> kopertach?

My zapraszając ludzi na slub (ok. 40 os., na obiedzie było 12) nie
liczylismy na jakiekolwiek prezenty. I na szczęscie nikt nas nie pytał,
co chcielibysmy, bo byłoby to dla nas bardzo niezręczne.

Oczywiście dostalismy coś tam w kopertach, co było dla nas 100%
zaskoczeniem, ale najpiękniejszy prezent sprawił nam kuzyn męża -
fotograf "zaawansowany amator", który pocykał nam zdjęcia na ceremonii i
przyniósł nam wywołane do domu jeszcze tego samego dnia:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-10-18 15:21:57

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Takiego wesela nie chcialbym miec i na szczescie moje trwalo do bialego
rana
> plus poprawiny do 2 w nocy.

dokladnie takie wesele mialam (trwalo kilka godzin), takie sobie wymarzylam,
a sama osobiscie cierpialam meki na takich weselach do bialego rana. zreszta
zwykle zmywalam sie po polnocy po angielsku. takze - jak widzisz, ludzie sa
rozni, maja rozne preferencje - i cale szczescie, bo zycie byloby nudne:)

1. Data: 2004-10-18 20:40:34

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stanisław Remuszko" <r...@a...net> wrote in message
> [...]
> wszystko więcej niż trzy tysiące złotych. Żadnych tańców. Delikatna muzyka
> tle.
> A jak potem młodzi ludzie będą chcieli gdzieś bawić się w swoim gronie
> całą
> noc - to już ich sprawa.
> Pozdrawiam z respektem
> Stanisław Remuszko
> P.S. Ania ma przedmałżeńskie lęki egzystencjalne, ale chyba faktycznie nie
> jest to jeszcze powód do odwoływania ślubu.
>
>Popieram takie krotkie przyjecie. To jest to ! Swoje mam juz dawno za soba,
>ale dziecku chcialabym zrobic kiedys symboliczne.
Pozdrawiam i zycze powodzenia
Anna

1. Data: 2004-10-18 23:25:04

Od: "Rafał Kostecki" <r...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" napisał :

>Czy masz na myśli ohydny obyczaj dawania młodym pieniędzy w
> kopertach?
Lub prezentu. A co w tym zlego?? Jak idziesz do kogos na imieniny to tak z
pustymi rekami?

pzdr.

1. Data: 2004-10-19 08:57:45

Od: cherokee <c...@a...able.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Kostecki wrote:

> Lub prezentu. A co w tym zlego??

Nie chodzo o sam fakt dawania prezentu, a o polską manierę "niżej ....zł
dać nie wypada".

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-10-19 13:28:45

Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netka" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam
> Brać kredyt na wesele? Lekko chore
> pozdrawiam
> Netka

chyba nie o to chodziło AJAi. O ile umiem czytać to tam jest napisane że
"zebrane pieniążki to tylko pożyczka" a nie że "wydane pieniążki to tylko
pożyczka" i moim skromnym zdaniem jest to spora różnica.

Aneta (która też robiła wielgachne weselisko i w życiu by tego nie zamienił
tylko na obiad)

1. Data: 2004-10-20 06:58:50

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pożyczka" i moim skromnym zdaniem jest to spora różnica.
>
> Aneta (która też robiła wielgachne weselisko i w życiu by tego nie zamienił

Masz rację, to chyba była moja nadinterpretacja tekstu, pewnie dlatego, że
widzę wokół ludzi którzy wielkie weselisko wyprawiają za pożyczone pieniądze
i czasami jeszcze po rozwodzie spłacają ten kredyt.:(

Netka co swoje wesele zamieniła na uroczysty obiad i remont przyszłego gniazdka.

1. Data: 2004-10-20 17:53:24

Temat: Odp: Re: Obiad weselny
Od: malutka <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do szampana - moze lepiej wybrac polslodki
nie wszyscy lubia wytrawne, nie wszyscy tez sie lubuja w slodkich, a tak wilk syty i
owca cala
koreczki to dobry pomysl
co do obiadu: to lepiej faktycznie cos lzejszego by sie przydalo
zamiast standardowego schaboszczaka zawsze mozna podac jakas pieczen (karkowka czy
schab nadziewane warzywami czy owocami - swietna sprawa, choc moze to niezbyt po
polsku) a zamiast ogorka surówka nawet z kapusty kiszonej, a lzej bedzie niz
zasmazana, a bardziej wykwintnie niz kiszony ogorek:)
i z tymi kelnerami tez niezbyt wygodnie co do napojow. duzo wygodniej jak alkohol
bedzie na stole. skoro to ma trwac 3h, to nikt sie przeciez nie "urżnie" :)

pozdrawiam
maua co to na wydaniu ale nie do więcia:)

Wyroby wędliniarskie
[eng] cappucino
Pycha piernik
smietana do zapiekanek