Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków

171. Data: 2007-09-15 17:45:18

Temat: Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Sep 2007 15:49:02 +0200, złośliwa napisał(a):

> tak, masz rację zamiast "nauka" - miało być "umiejętność" - moja wina :)

to też pisałam, że coś Ci się pokiełbasiło. Po Twoim ostatnim tłumaczeniu,
że nie, to już myślałam, że coś z moim czytaniem ze zrozumieniem nie tak.
Eeeeee tam zaraz wina- przejęzyczenie (albo przeliterowanie ;))
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

172. Data: 2007-09-17 07:19:00

Temat: Re: Obowi?zek przedszkolny dla pięciolatków
Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> nie zrozumiałyśmy się - panie poświęcają czas TYLKO dzieciom,

Ale żeby dziecko miało 100% uwagi pani, musiałby tych pań być w grupie tyle
ile dzieci. Bo w domu zazwyczaj jest mama i dziecko, więc nawet jak mama
wsadza pranie do pralki to jak dziecko coś chce to może z mamą w tym czasie
porozmawiać czy się coś zapytać. W przedszkolu jak pani jets zajęta
tłumaczeniem czegoś Ali to nie odpowie w tym czasie na pytanie Jasia i
Kubusia.

> nie
> rozpraszają swojej uwagi na czynności domowe jak w przypadku rodzica
> siedzącego w domu z dzieckiem.

Ale czynności domowe wcale tak nie rozpraszają, bo czynności domowe często
gęsto możan wykonywac razem z dzieckiem, jeśli ono chce.

> na
> | > |

> a usługujesz 5-latkowi* ?
>
> Jeśli tak to sorry, moja dziecko wszystkie te powyższe czyności wykona z
> powodzeniem samodzielnie ( nie wliczam tu spaceru ale u babci na podwórku
> siedziała sama z koleżankami i nie musiałam jej wisieć na szyi ) - nie
> wiem,
> może jest wybitnie samodzielne.
>
> * nie mówię o posiłkach śniadanie, obiad, kolacja.

No to co masz na myśli mówiąc o usługiwaniu?

Sylwia

173. Data: 2007-09-17 09:19:10

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.09.2007, o godzinie 01.35.59, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> znaczy lepszy. zle rozumiesz.

Ale co źle?

> a w ogole to sie nie da przeczytac tych postow,
> za duzo tego :)

Nie czytaj. I tak za tydzień nikt o tej dyskusji nie będzie pamiętał. :)

*Habeck*
- Schutzbach

174. Data: 2007-09-18 09:47:55

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam propozycje nowego modelu

3-latki do szkoly
5-latki do roboty (jako mlodociani)
6-latki pelny etat (np. przy zbieraniu wegla, ewentualnie moga
przeczyszczac kanaly)
18-latki na emeryture

Iwonko poradz:Dentysta w szkole
pomysły na energię czterolatka poszukiwane
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Jak kontrolować dostęp do internetu?
sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty