Ocena - DLUGIE !

From: Monga <m...@n...fm>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Ocena - DLUGIE !
Date: 13 May 2002 20:06:37 GMT
Sender: d...@p...onet.pl@a69.t15.ds.pwr.wroc.pl

No wiec nie wiem od czego zaczac. Po pierwsze moze od tego, ze nie powinnam
tego robic, poniewaz korespondencji prywatnej nie ujawnia sie na forum
publicznym, jednak poniekad temat jest publiczny i dyskusje na temat
serwerka prowadze poprzez e-mail tylko dlatego, zeby nie zasmiecac grupki
setkami maili, poza tym po ostatnich dwoch mailach jakie dzisiaj dostalam
od jednej osoby rece mi opadly - nie napisalam do niej w moim odczuciu nic
zlego a dostalam odpowiedz tak jakbym co najmniej wymuszala na kims
uzywajac wiazanki najgorszych slow, by napisal mi czym sie polaczyl do
serwerka. Ze sformulowan uzytych w jednym z tych maili wywnioskowalam
jednak, ze to ma swoje zrodlo - i albo inna osoba podszyla sie pod kogos
innego z tym co napisala (pod kogos z kim mialam jedyna nieprzyjemna
wymiane korespondencji jaka mi sie zdarzyla na tej grupce), albo tez jest
to ktos bardzo bliski tej osoby czytajacy jej korespondencje itp. - w
kazdym razie obie panie (lub jedna pani o dwoch imionach) pisza z tego
samego miejsca. To rowniez zadecydowalo o tym, ze postanowilam czesciowo
wyzalic sie, a czesciowo poddac pod osad stalym grupowiczkom. Pozwole sobie
napisac co mysle i jak to wszystko odbieram w tym poscie i w miare
mozlwosci nie zabierac w tym watku wiecej glosu. No wiec do rzeczy, bo
pewnie namieszalam tak, ze nie wiadomo o co chodzi.

Przed przystapieniem do dalszej czesci posta prosze, zebyscie sobie
przypomnialy jak wyglada instrukcja dostania sie na serwerek -
http://strony.wp.pl/wp/monga - czesc uwagi ogolne, ewentualnie mozna
przejrzec tez punkt 3 oraz 4, bo od tego sie zaczelo.

Ciag dalszy napisze nastepnym poscie, zeby ktos kto nie bedzie
zainteresowany nie musial sciagac tak dlugiego posta.

Ewentualnie jak ktos posiada pozytywna opinie o mnie i nie chcialby jej
zmieniac, rowniez niech poprzestanie na tym poscie :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228