Ocet balsamiczny.

1. Data: 2001-07-30 19:55:25

Temat: Ocet balsamiczny.
Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Polecam lody (smietankowe) z czerwonym octem balsamicznym - wbrew pozorom
BARDZO smaczne polaczenie. ;-)
A przy okazji prosze o inne przepisy z wykorzystaniem octu balsamicznego.

Za kazdy dziekuje !!

Ania.

1. Data: 2001-07-31 08:48:41

Temat: Re: Ocet balsamiczny.
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k4e6i$2ng$...@n...tpi.pl...
> [...]
> BARDZO smaczne polaczenie. ;-)
> A przy okazji prosze o inne przepisy z wykorzystaniem octu balsamicznego.

A ja od długiego czasu zastanawiam się co to takiego ten balsamiczny ocet i
gdzie się kupuje? Uświadom, proszę nieuka, co się bardzo wstydzi że nie wie!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-07-31 09:39:59

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> A ja od długiego czasu zastanawiam się co to takiego ten balsamiczny ocet i
> gdzie się kupuje? Uświadom, proszę nieuka, co się bardzo wstydzi że nie wie!

Ocet balsamiczny to właściwie ocet winny ino "trochę" poleżały w
dębowych antałkach i przez to nasiąknięty garbnikami z drewna.
To "trochę" tpo eufemizm - kilka lub kilkadziesiąt lat.
Oczywiście przekłada się ten czas na cenę octu.

sadyl

1. Data: 2001-07-31 13:56:52

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To "trochę" tpo eufemizm - kilka lub kilkadziesiąt lat.
> Oczywiście przekłada się ten czas na cenę octu.

no tak nie do końca....ocet winny miesza się z sokiem winogronowym a
potem do beczek. Ma smak słodko_kwaśny.

--
pozdrawiam:-))
Sławomir J. Marusiński