Oczyszczanie - jak było [długie]

1. Data: 2004-01-20 12:58:10

Temat: Oczyszczanie - jak było [długie]
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po poście dotyczącym krótkich okresów niejedzenia służących oczyszczaniu
postanowiłam i ja spróbować.
Na święta sobie pofolgowałam z jedzeniem co natychmiast dało efekty w
postaci problemów z metabolizmem.
Postanowiłam spróbować ostatni raz naturalnych metod przed pójściem do
apteki i w poprzedni wtorek i środę piłam tylko wodę mineralną i jadłam
suszone śliwki.
Pomogło. Bardzo pomogło. Nie będę się rozpisywać szczegółowo, natomiast
potwierdziło się to, co mówią wszyscy oczyszczający się - po tym procesie
widać, jakie toksyny gromadzi nasz organizm.
To były dwa dni robocze, w których chodziłam do pracy, nie czulam się ani
osłabiona, nie bolała mnie głowa, może tylko w pewnym momencie dość często
musiałam odwiedzać toaletę, ale to jedyny mankament - na przyszłość jednak
rzeczywiście będę planować takie "akcje" na wolne dni. Ten termin wybrałam
samoistnie, w zasadzie mój organizm, no bo jak się może czuć człowiek, który
ponad tydzień nic większego z siebie nie wydalił...
Wróciłam do starej zasady, praktykowanej w lecie (jakoś w zimie łatwiej o
tym zapomnieć) - staram się pić co najmniej litr niegazowanej wody
mineralnej dziennie, + inne płyny (piję normalnie kawę i herbatę).
Widzę duży postęp. I w powrocie do normalnego rytmu metabolizmu,
zaobserwowałam też jedną dość ciekawą rzecz. Od tego czasu (a minął już
tydzień) o wiele rzadziej czuję się głodna, o wiele mniej też muszę zjeść,
aby poczuć sytość. Może to tak, jak pisała jedna z grupowiczek - dopiero
teraz rozróżniam apetyt na coś od głodu, dopiero teraz slucham naprawdę
swojego organizmu. Wczoraj nie byłam głodna aż do 14, zjadłam wtedy obiad, o
18 kolejny posiłek. Wróciłam do domu, żeby przygotować obiad na dziś - to
było ok. 22. Zawsze wtedy nachodzi mnie ochota, żeby sobie "podjeść".
Nałożyłam porcję na talerz - i nic! Odechciało mi się jeść...
Dziś rano zjadłam na śniadanie połowę porcji, na obiad nie zjadłam nawet
połowy (a wcale nie jem dużo), natomiast muszę pić, pić i pić, jeśli
wieczorem przed snem nie wypiję szklanki wody, to budzę się w środku nocy z
suchym gardłem.
Mam nadzieję, że ten spadek łaknienia jest naturalny, cieszy mnie to, tylko
obawiam się, czy po takim okresie niejedzenia organizm nie zacznie reagować
w drugą stronę - czy nie grozi mi wilczy apetyt. Czy ktoś z Was miał takie
skutki po oczyszczaniu, jak tu opisane?
Reasumując: polecam wszystkim takie oczyszczanie, bo naprawdę warto. Nie
jestem specjalnie przykładnym człowiekiem i ciężko mi obiecać samej sobie,
że będę robić to np. regularnie raz w tygodniu, ale wydaje mi się, że
wystarczy słuchać swojego organizmu i robić "głodówki" wtedy, kiedy czuje
się taką potrzebę.

Pozdrawiam wszystkich

--
Kinga "Słowotok" Macyszyn

*Jeśli za pieniaczy uważasz osoby, które były uprzejme zwrócić
koleżance Kindze 'Słowotok' Macyszyn uwagę, że grupa dyskusyjna
to nie irc i dzięki temu Kinga 'Słowotok' Macyszyn zaczęła
się pienić, to tak, jestem zdecydowaną pieniaczką* [Aneta Reluga]

2. Data: 2004-01-20 15:07:41

Temat: Re: Oczyszczanie - jak było [długie]
Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga "Słowotok" Macyszyn napisała dużo (i zadośćuczyniła swojemu pseudonimowi):

> [...]
> Postanowiłam spróbować ostatni raz naturalnych metod przed pójściem do
> apteki i w poprzedni wtorek i środę piłam tylko wodę mineralną i jadłam

Przepraszam z góry, że tak obcesowo krytykuję, ale...
Zdaje mi się, że mylisz dwa pojęcia: metabolizm (przemiana materii) i
trawienie. Metabolizm odbywa się w komórce. Trawienie w jelitach. Głodówki
wpływają co prawda na trawienie, ale ich głównym zadaniem jest poprawienie
metabolizmu (w komórkach). Na metabolizm suszone śliwki nie pomogą.

> Pomogło. Bardzo pomogło. Nie będę się rozpisywać szczegółowo, natomiast
> potwierdziło się to, co mówią wszyscy oczyszczający się - po tym procesie
> widać, jakie toksyny gromadzi nasz organizm.

Tych wydalanych toksyn też nie widać gołym okiem... Myślę, że więcej na ten
temat usłyszysz od &#8222;specjalistów głodówkowych&#8221;, zauważyłam takich na
grupie.
Pozdrawiam i życzę wesołego metabolizmu ;-)

3. Data: 2004-01-20 16:04:10

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje mi się, że mylisz dwa pojęcia: metabolizm (przemiana materii) i
> trawienie. Metabolizm odbywa się w komórce. Trawienie w jelitach.

A nie w żołądku?
I czy jelita nie składają się z komórek?

>Myślę, że więcej na ten temat usłyszysz od &#8222;specjalistów
>głodówkowych&#8221;, zauważyłam takich na grupie.
Pokaż mi, gdzie użyłam w tekście słowa głodówka w pełnym tego słowa
znaczeniu?

Wesoło metabolizując

4. Data: 2004-01-21 16:08:28

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie w żołądku?
> I czy jelita nie składają się z komórek?

> Pokaż mi, gdzie użyłam w tekście słowa głodówka w pełnym tego słowa
> [...]

Czepiasz się...

5. Data: 2004-01-22 08:09:13

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czepiasz się...

Nie ja zaczęłam....

6. Data: 2004-01-22 15:47:08

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ja zaczęłam....

No cóż, moja krytyka była konstruktywna i merytoryczna. A Ty się po prostu
czepiasz, taka "malutka" różnica.

Przykro mi, że poczułaś się zaatakowana, ja nie miałam zamiaru Ciebie atakować,
jedynie wyjaśnić różnicę między wypróżnieniem a przemianą materii, również dla
innych, którzy czytają grupę i mogli także nieprawidłowo zrozumieć Twój post.

Pozdrowienia

MM jak liczyć białka ?
kregosłup rtg ????
prosze o ocene jadlospisu