Oczyszczenie zimowych butów w środku

11. Data: 2013-11-29 22:28:11

Temat: Re: Oczyszczenie zimowych butów w środku
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Nov 2013 01:44:37 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> To że masz głowę elastyczną na tyle że szczupła się zrobiła wiem od dawna. Nie
ciebie pytałem, ale skoro się wpieprzasz pomiędzy wódkę i zakąskę to nie pytałem o
wietrzenie tylko po co.

Czyli jak zawsze cham - chamstwo się w twym łbie trwale zaskorupiło i
cuchnie.
--
XL

12. Data: 2013-11-30 08:32:41

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 listopada 2013 10:44:37 UTC+1 użytkownik k...@g...com
napisał:

> nie pytałem o wietrzenie tylko po co.

Zanim zaczniesz pluć jadem - rusz głową - może się domyślisz. Albo sprawdź w
wikipedii na przykład, do czego w gospodarstwie domowym używany jest ocet. A potem
pomyśl o czymś takim, co się nazywa pokora.

Ania

13. Data: 2013-11-30 22:06:04

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 listopada 2013 08:32:41 UTC+1 użytkownik czeremcha napisał:

> [...]
wikipedii na przykład, do czego w gospodarstwie domowym używany jest ocet. A potem
pomyśl o czymś takim, co się nazywa pokora.

oooo solidarność ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała. Uświadom nie do czego
może w domu służyć ocet? Oczywiście z wyjątkiem robienia marynat potrzebnych do życia
alkoholikom z lepszych domów.

14. Data: 2013-11-30 23:33:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:06:04 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> oooo solidarność ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała.

Klasyka argumentacji seksistowskiego dupka.

> Uświadom nie do czego może w domu służyć ocet? Oczywiście z wyjątkiem robienia
marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

http://www.naturalnakosmetyka.pl/dla-domu/item/14-10
-zastosowan-octu.html

"Sklepowe półki uginają się od różnych środków czyszczących w dość wysokich
cenach. Wszystkie te preparaty możesz zastąpić jednym, niedrogim i
naturalnym białym octem, który nie tylko ma zastosowanie w kuchni, ale
także ma wszelakie zastosowanie w gospodarstwie domowym jako naturalny
środek dezynfekujący, czyszczący i odkamieniający. Od lat nasze babcie
używały octu do niżej wymienionych czynności.

Dużą zaletą jego stosowania jest czyszczenie bez szorowania.

1.jest idealny do czyszczenia baterii łazienkowych z kamienia, wystarczy
polać zabrudzone miejsce odrobiną octu i odczekać chwilkę,

2.doskonale myje wszystkie gładkie powierzchnie typu lustra, glazura, okna
nie pozostawiając smug, należy rozcieńczyć ocet z wodą 1:1 i spryskać szybę

3.w połączeniu z sodą ma zastosowanie do udrożniania rur, do odpływu wsyp
trochę sody i zalej szklanką octu, odczekaj chwilę i przepłucz rury gorącą
wodą,

4.usuwy uporczywe plamy z tkanin, należy polać plamę odrobiną octu, potrzeć
i wyprać zgodnie z zaleceniami na metce,

5.ocet jako środek dezynfekujący doskonale się sprawdza przy myciu lodówki,
deski do krojenia, blatu, mikrofalówki, usuwa uporczywe tłuste plamy z
kuchenki itd.,

6.usuwa biały osad z obuwia po zimie, na ściereczkę polać trochę octu i
przetrzeć,

7.usuwa pleśń,

8.zmywa ślady po długopisie ze ścian, na ściereczkę nalać trochę octu i
przetrzeć,

9.odkamieni czajnik, wlać do czajnika trochę octu i zagotować, później
należy bardzo dobrze wypłukać czajnik,

10.szklane naczynia odzyskają blask, wystarczy wypłukać je w occie.

- See more at:
http://www.naturalnakosmetyka.pl/dla-domu/item/14-10
-zastosowan-octu.html#sthash.OcDvoih3.dpuf"
--
XL

15. Data: 2013-12-01 22:06:09

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> oooo solidarność ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała.

Nie. Solidarność mózgów raczej. Ani jajników, ani mózgu matka natura ci nie darowała.

> Uświadom nie do czego może w domu służyć ocet? Oczywiście z wyjątkiem robienia
marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

Czytać potrafi? W wikipedii sprawdził? No nie, bo pooo cooo...

Ania

16. Data: 2013-12-01 22:58:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Dec 2013 13:06:09 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> [...]
marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

> Czytać potrafi? W wikipedii sprawdził? No nie, bo pooo cooo...

Nie potrafi. On czytowywa. I to tylko z powodu swych kompleksów wobec
"lepszych domów".

--
XL

17. Data: 2013-12-05 19:45:53

Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-01 22:06, czeremcha pisze:

> [...]
marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

> Czytać potrafi? W wikipedii sprawdził? No nie, bo pooo cooo...

Nie dyskutuj z debilami.

18. Data: 2014-01-04 17:01:48

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkurzyć odkurzaczem.
Działa na 100%.

-----

19. Data: 2014-01-06 18:12:27

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 września 2013 11:22:33 UTC+2 użytkownik Bartosz napisał:
> (...)

Moja ciotka w czasach PRL prała swoje swetry rozpuszczalnikiem benzynowym.
Oczywiście w miejscu przewiewnym to robiła, Myślę, że możma zaadoptować jej metodę
wycierając wnętrze butów ściereczką nawilżoną owym rozpuszczalnikiem.

--
wszystkiego Najlepszego z Nowym Rokiem :)
JM

Jest taki pomnik
stół do salonu
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2014 Shoes www.Buy-Good-Goods.com