Electro w sprawie Monstera

1. Data: 2013-09-17 18:34:17

Temat: Electro w sprawie Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

ELECTRO.pl 17 września

Bon standardowo wysyłany był podczas realizacji zamówienia,
w momencie gdy sklep otrzymał od przewoźnika potwierdzenie
dostarczenia przesyłki.

ELECTRO.pl 10 września

Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
podany w zamówieniu podczas jego realizacji.

W rozmowie telefonicznej (prowadzonej około 2 dni po otrzymaniu
Monstera przeze mnie) dowiedziałem się, że bon zostanie dopiero
wysłany.

Bonu nie mam do tej pory.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

2. Data: 2013-09-17 21:31:03

Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Czy musisz zaśmiecać grupy tymi wypocinami?
Wystarczył jeden wątek.

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2013-09-17 23:16:25

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 5238adf7$0$1225$6...@n...neostrada.pl

> Czy musisz zaśmiecać grupy tymi wypocinami?
> Wystarczył jeden wątek.

Będzie tyle wątków, ile potrzeba, aby nakłonić Electro.pl
do wysłania tego, co obiecali wysłać. Idź do rynsztoka,
aby tam wspierać złodziei. :) (być może siebie samego)

"K" l1a67m$k9o$...@p...wsisiz.edu.pl

> i jeszcze crossa na pl.rec.dom dal, no trzymajcie mi rece.

Jeśli nie panujesz nad sobą i potrzebujesz kaftana bezpieczeństwa,
zgłoś się ze swoim problemem na pogotowie lub na policję. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2013-09-18 10:11:48

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
wiadomości news:l1agri$685$1@node1.news.atman.pl...

> "wolim" 5238adf7$0$1225$6...@n...neostrada.pl

> Będzie tyle wątków, ile potrzeba, aby nakłonić Electro.pl
> do wysłania tego, co obiecali wysłać. Idź do rynsztoka,
> aby tam wspierać złodziei. :) (być może siebie samego)

Wydawało mi się (ale może żyje w błędzie), że od takich spraw jest UOKiK, policja,
psycholog czy mama
a nie pl.misc.telefonia.gsm czy pl.rec.dom

J.

5. Data: 2013-09-18 18:32:19

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Koval" l1bn83$e0c$...@p...wsisiz.edu.pl

> Wydawało mi się (ale może żyje w błędzie), że od takich spraw jest UOKiK,

Od życia w błędzie i misiowego wydawania? Nie... Raczej nie.
[swoja drogą... córkę warto wydać za mąż, ale żeby misia...
troska innych ludzi zdumiewa mnie...]

> policja,

Też nie. :)

> psycholog

O -- tak. :) Do psychologa możesz udać, jeśli uważasz, że żyjesz w błędzie.

> czy mama

Do mamy też możesz udać się ze swoimi błędami. Właśnie w TV Trwam
powiedziano, że papież Franciszek uważa Kościół za matkę. :) Możesz
zatem iść do Kościoła. ;) \

> a nie pl.misc.telefonia.gsm czy pl.rec.dom

Przyznam Ci rację co do tego, że niepotrzebnie piszesz to na tych grupach.

Bonu wakacyjnego od Electro.pl nadal nie ma.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

6. Data: 2013-09-19 05:51:36

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Przyznam Ci rację co do tego, że niepotrzebnie piszesz to na tych
> grupach.
> Bonu wakacyjnego od Electro.pl nadal nie ma.

a gówno nas to obchodzi...

idź do swojego proboszcza...

7. Data: 2013-09-19 08:00:55

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 10:11, Jan Koval pisze:
> [...]
psycholog czy mama
> a nie pl.misc.telefonia.gsm czy pl.rec.dom

I ... grupy dyskusyjne. No skoro masz uwagi co do stosowności poruszania
szwindlu sprzedawcy telefonu na grupach dotyczących telefonii i domu, to
faktycznie żyjesz w błędzie.

8. Data: 2013-09-19 10:10:23

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 08:00, Trybun pisze:

> I ... grupy dyskusyjne. No skoro masz uwagi co do stosowności poruszania
> szwindlu sprzedawcy telefonu na grupach dotyczących telefonii i domu, to
> faktycznie żyjesz w błędzie.

No właśnie. Skoro niektóre osobniki "uważajo że mogo" tu dyskutować o
zegarkach, to dlaczego nie należałoby dyskutować o jakości obsługi w
placówkach handlowych? Można również o filmach w kinie, do którego bilet
kupiliśmy korzystając z telefonu...
I tak dalej, można brnąć w kretyńskie uzasadnianie zaśmiecania grupy.
--
Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

9. Data: 2013-09-19 14:15:37

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" l1dsci$4rb$...@n...task.gda.pl

> a gówno nas to obchodzi...

Electro ma swoistych popleczników. :)

> idź do swojego proboszcza...

Wolałbym, aby księża z ambon nawoływali do uczciwości,
zamiast do złodziejstwa, ale jest jak jest. Łatwiej
wzbogacać się rozgrzeszając złodziei niż żyć uczciwie.

Gdy zaczynałem ,,edukację religijną'' przed 40 laty, nauczano, iż
spowiedź (i rozgrzeszenie) nabiera mocy dopiero po uregulowaniu
długu/należności. Teraz chyba starczy sama spowiedź. ;) Być może
spowiedź połączona z datkiem przekazanym na rzecz Kościoła. ;)

Proboszcz Rabiczko (zmarł na raka odbytu) kradł na moich oczach.

I najwyraźniej wtedy, gdy podczas spowiedzi chciał mnie
nakłonić do złodziejstwa, musiał :) odejść ,,za potrzebą''.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2013-09-19 14:18:50

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Akarm" 523ab16f$0$1455$6...@n...neostrada.pl

> [...]
kupiliśmy korzystając z telefonu...
> I tak dalej, można brnąć w kretyńskie uzasadnianie zaśmiecania grupy.

Piszesz z trudem, czyściochu, a chcesz decydować o losach świata.
(decydować choćby o tym, co mnie wolno mówić czy pisać)
A ja piszę, aby przestrzec tych, którzy bez takich przestróg mogą
wdepnąć w ten smutny interes firmy Electro.pl -- sprzedającej kłopoty.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Termowentylatory - pytania
Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
Problem z centralnym ogrzewaniem
Sezonowe ogrzewanie balkonu
Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia