Electro w sprawie Monstera

11. Data: 2013-09-19 14:38:26

Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (decydować choćby o tym, co mnie wolno mówić czy pisać)
> A ja piszę, aby przestrzec tych, którzy bez takich przestróg mogą
> wdepnąć w ten smutny interes firmy Electro.pl -- sprzedającej kłopoty.

Ty przeważnie piszesz i sam sobie odpowiadasz.

12. Data: 2013-09-19 14:38:53

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> Bonu wakacyjnego od Electro.pl nadal nie ma.

I pies go jebał. Twoje lamenty na ten temat też.
PLONK

--
Big Jack
////// GG: 660675

13. Data: 2013-09-19 15:07:24

Od: "Piotr" <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

*Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

> [...]
> A ja piszę, aby przestrzec tych, którzy bez takich przestróg mogą
> wdepnąć w ten smutny interes firmy Electro.pl -- sprzedającej kłopoty.

Już Cię puścili z psychiatryka? -Ty sługo kościelna ...
Spadaj dziadu!

14. Data: 2013-09-19 15:30:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 września 2013 15:07:24 UTC+2 użytkownik Piotr napisał:
> *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

> Ju� Ci� pu�cili z psychiatryka? -Ty s�ugo ko�cielna ...
>
> Spadaj dziadu!

jeśli już to jakoś zmylił pielęgniarki i portiera i uciekł z psychiatryka. W takim
stanie żaden lekarz by go nie pozwolił wypisać.

15. Data: 2013-09-19 16:04:24

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 10:10, Akarm pisze:

> No właśnie. Skoro niektóre osobniki "uważajo że mogo" tu dyskutować o
> zegarkach, to dlaczego nie należałoby dyskutować o jakości obsługi w
> placówkach handlowych? Można również o filmach w kinie, do którego
> bilet kupiliśmy korzystając z telefonu...
> I tak dalej, można brnąć w kretyńskie uzasadnianie zaśmiecania grupy.

Zaśmiecanie grupy to twórczość choćby tego nicka -
"m...@g...com", userów którzy grupy dyskusyjne maja za coś w
rodzaju bloga, nie interesuje ich dyskusja, a tylko wklejanie i linki do
cudzych tekstów. Także te Twoje żale są tu zupełnie nie na miejscu, nie
chcesz to nie włączaj się do dyskusji o oszukiwaniu klientów kupujących
telefony w firmie "Electro", ale innym nie zabraniaj. Po to ktoś
wymyślił grupy dyskusyjne, a nie do tego żebyś mógł na nich wylewać
swoje cenzorskie zapędy..
Może nie zauważyłeś, ale nikt tu nie rozmawia o zegarkach czy garnkach
ze stali nierdzewnej.

16. Data: 2013-09-19 16:04:36

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 15:07, Piotr pisze:
> *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

> Już Cię puścili z psychiatryka?

Stamtąd Go znasz?

17. Data: 2013-09-19 16:27:22

Od: "Piotr" <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

In news:l1f07n$g45$2@usenet.news.interia.pl,
*Trybun* <I...@j...pl> typed:

> Stamtąd Go znasz?

Tak i Ciebie też.
To do kiedy dali Ci przepustke?
Szkoda, że musisz tam wracać ;-(

18. Data: 2013-09-19 16:54:49

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 16:27, Piotr pisze:
> In news:l1f07n$g45$2@usenet.news.interia.pl,
> *Trybun* <I...@j...pl> typed:

> Tak i Ciebie też.
> To do kiedy dali Ci przepustke?
> Szkoda, że musisz tam wracać ;-(

Coś Ci się musiało pokręcić, w takim przybytku nie byłem nawet w ramach
odwiedzin.

19. Data: 2013-09-19 16:55:24

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek Godel" p...@l...institute.com

> Po to ktoś też pogrupował te grupy na tematy, żeby się
> tego trzymać, a nie po to, żeby gadać o dupie Maryni,
> karmiąc dosyć upierdliwego trolla przy okazji

Tak, to prawda, że karmię Ciebie, ale takie są koszty.
To są efekty uboczne. Jeśli Ci to nie smakuje -- możesz
nie odzywać się, czyli nie wystawiać swego dziobka do
nakarmienia.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

20. Data: 2013-09-19 16:58:17

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" l1f07n$g45$...@u...news.interia.pl

> Stamtąd Go znasz?

Moim zdaniem nie zna mnie -- być może mnie z kimś pomylił. :)

Tak przy okazji -- Electro śle do mnie spam, ale
wiadomego bonu do mnie nadal nie wysłał.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Termowentylatory - pytania
Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
Problem z centralnym ogrzewaniem
Sezonowe ogrzewanie balkonu
Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia