Electro w sprawie Monstera

21. Data: 2013-09-19 17:01:55

Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" 523b09bb$0$1211$6...@n...neostrada.pl

> Tak i Ciebie też.
> To do kiedy dali Ci przepustke?
> Szkoda, że musisz tam wracać ;-(

Gdyby ktoś dostał przepustkę, musiałby wracać.
Nie potrafisz nawet napisać kilku zdań tak, aby sobie nie zaprzeczyć?

IMO na grupach dyskusyjnych nie udzielają się ludzie
z ,,psychiatryka'', czymkolwiek to miejsce jest
(mniemam, że szpitalem psychiatrycznym) ale
Tobie brak spójnego myślenia, :) co tutaj
pokazujesz -- zatem IMO jesteś dobrym
kandydatem do takiego leczenia. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

22. Data: 2013-09-19 17:13:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" l1e3uh$jq6$...@u...news.interia.pl

Jan Koval>> Wydawało mi się (ale może żyje w błędzie), że od takich
Jan Koval>> spraw jest UOKiK, policja, psycholog czy mama
Jan Koval>> a nie pl.misc.telefonia.gsm czy pl.rec.dom

> I ... grupy dyskusyjne. No skoro masz uwagi co do stosowności poruszania szwindlu
sprzedawcy telefonu na grupach dotyczących
> telefonii i domu, to faktycznie żyjesz w błędzie.

Albo raczej Jan Koval jest bezwolnym wykonawcą cudzej woli, w tym wypadku woli
ludzi związanych ze sklepem Electro.pl lub podobnymi nieuczciwymi sklepami.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

23. Data: 2013-09-19 17:20:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" l1f3r1$p7o$...@n...news.atman.pl

> [...]

> z ,,psychiatryka'', czymkolwiek to miejsce jest
> (mniemam, że szpitalem psychiatrycznym) ale
> Tobie brak spójnego myślenia, :) co tutaj

O, przepraszam -- napisałeś ,,musisz tam wracać''. Zwracam honor. :)
wycofuję swój zarzut dotyczący braku Twego spójnego myślenia.

Ale w takim razie, skoro nie jesteś dobrym kandydatem
do takiego leczenia, dlaczego uważasz, że spotykanych
tu ludzi znasz ze szpitala? Czyżbyś tam leczył się skutecznie? ;)

[chyba jednak nieskutecznie, skoro myli ludzi...
jakby nie patrzeć -- coś z jego rozsądkiem jest ,,nie tak'']

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

24. Data: 2013-09-19 17:27:02

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" l1f34v$m7a$...@u...news.interia.pl

> Uporządkujmy fakty - Lechu kupił telefon, został w jakiś sposób oszukany przez
sprzedawcę, bardzo rzeczowo i dokładnie zrecenzował
> zakupiony sprzęt, zakup i matactwa sprzedawcy. W moim odczuciu taki user to skarb
na grupie, i doprawdy nie wiem o co niektórym z
> Was chodzi? Poczuliście że Lechu swoimi postami was jakoś zdominował, czy co?

Na dłuższą metę uczciwość służy każdemu także temu, kto uważa,
iż lokalnie coś traci. Sklep Electro.pl zyskałby w moich oczach,
gdyby bezzwłocznie udzielił mi porady co do modyfikacji wpisu APN
i wysłał mi na czas bon wakacyjny. Drobna wada na dole ekranu nie
stanowiłaby tutaj problemu -- trudno wymagać od sklepu sprawdzania
każdego wysyłanego urządzenia.

Gdybym nie tracił czasu na użeranie się z obrońcami nieuczciwości,
być może do tej pory kupiłbym telewizor, być może właśnie w sklepie
Electro.pl -- rozpatrywałem kupno odbiornika TV w czasie kupowania
smartfonu, ale zatrzymałem się na problemie płacenia via net,
z którego mam 5% zwrotu, ale tylko do określonej wartości,
Niestety rozłożenie zapłaty na kilka kart mogło w Electro.pl
skutkować pobraniem przez sklep kilku opłat manipulacyjnych.

Ja bym do tej pory kupił telewizor, może do tego dorzuciłbym tablet,
sklepy by zarobiły, ja bym się cieszył... Ja to drobiazg ale gdy
podobna drogę przez męki przechodzi każdy (lub niemal każdy) handel
po prostu zatrzymuje się. :) Tracą na złej obsłudze i kupujący,
i porządni sprzedawcy.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

25. Data: 2013-09-19 18:16:50

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-19 10:10, Akarm pisze:

> No właśnie. Skoro niektóre osobniki "uważajo że mogo" tu dyskutować o
> zegarkach, to dlaczego nie należałoby dyskutować o jakości obsługi w
> placówkach handlowych? Można również o filmach w kinie, do którego bilet
> kupiliśmy korzystając z telefonu...
> I tak dalej, można brnąć w kretyńskie uzasadnianie zaśmiecania grupy.

Owszem, można dyskutować na temat jakości obsługi w electro.pl, ale po
co zakładać kilka wątków na raz w tej samej sprawie? To jest właśnie
zaśmiecanie grupy.

Pozdrawiam,
MW

26. Data: 2013-09-19 18:21:12

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> "Trybun" l1f07n$g45$...@u...news.interia.pl

> Moim zdaniem nie zna mnie -- być może mnie z kimś pomylił. :)
>
> Tak przy okazji -- Electro śle do mnie spam, ale
> wiadomego bonu do mnie nadal nie wysłał.

"Moje miasto to Białystok, bo moje życie to Białystok..."

27. Data: 2013-09-19 23:29:39

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 523b2372$0$1231$6...@n...neostrada.pl

> Owszem, można dyskutować na temat jakości obsługi w electro.pl, ale po co zakładać
kilka wątków na raz w tej samej sprawie? To
> jest właśnie zaśmiecanie grupy.

Uważam, że zaśmiecanie to pisanie po polskawemu. :) (takie, jak
Twoje) Niby Wiatr, dbający o poprawność języka polskiego był
(może i jest) komuchem a nas obowiązuje przede wszystkim
łacina Ojca Rydzyka, ale IMO można nauczyć się także
języka polskiego. :)

Na raz założyłem wątki, na dwa opisałem, zaś na trzy...

IMO raczej chciałeś napisać 'naraz', czyli 'jednocześnie',
ale pisownia polska jest dla Ciebie zbyt trudna.

Myślenie poprawne tez jest dla Ciebie trudne -- przecież
te wątki nie są założone jednocześnie.

-=-

Niektórzy uważają, że należy pojechać do Electro.pl i lać
sprzedawców po ich mordach :) tak długo, aż nawrócą się.
Ja jestem leniwy, boli mnie kręgosłup i wybrałem inną drogę. :)
Być może niesłuszną, ale że jestem leniwy...

-=-

Chcę, aby jak najwięcej osób przejrzało na swe oczęta -- sklep
Electro.pl cieszy się dobrą reputacją, ale to sklep rodem z rynsztoka. :)
Komunizm dawno przeminął -- z jego sprzedażą spod lady. Od wielu lat
sklepy w Polsce konkurują o klienta i trzeba mieć pecha, aby trafić
w takie bagno, jakim jest Electro.pl.

Warto też przeczytać negatywne opinie o tym sklepie na Opnie o chociażby.
I warto pamiętać, że prawdopodobnie każda z tych opinii starła się z ostrą
(choć i absurdalna zarazem) obroną ze strony Electro.pl.

Jestem zazwyczaj w sklepach obsługiwany bardzo dobrze -- być może
jestem nieco ;) rozpieszczony. To, co mnie spotkało w sklepach
takich jak piksel_sklep z Allegro czy Electro.pl to jakiś koszmar.
IMO warto takie sklepy po prostu omijać.

Kilkuletnia współpraca ,,bankierów'' z grupy pl.biznes.banki doprowadziła
do tego, że banki nas lubią. Fajnie by było, gdyby polubiły nas także sklepy.

-=-

Electro.pl śle spam, ale bonu -- do tej pory nie przysłał.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

28. Data: 2013-09-19 23:49:57

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" l1fqc7$fo4$...@n...news.atman.pl

> Warto też przeczytać negatywne opinie o tym sklepie na Opnie o chociażby.
+ Warto też przeczytać negatywne opinie o tym sklepie na Opineo chociażby.

http://www.opineo.pl/

> I warto pamiętać, że prawdopodobnie każda z tych opinii starła się z ostrą
> (choć i absurdalna zarazem) obroną ze strony Electro.pl.

Weźmy kilka opinii...

Witam! Jestem bardzo niezadowolona. Towar przyjechał z kurierem w uszkodzonym
opakowaniu, przy kurierze odpakowaliśmy uszkodzone miejsce i okazało się że
drzwi lodówki są wgniecione. Nie mogliśmy lodówki zwrócić pomimo że jeszcze
nie wstawiliśmy jej do mieszkania. Sporządziliśmy protokół szkody. Chcieliśmy
wymienić towar na nowy nie uszkodzony lub go zwrócić. Niestety nie możemy
zwrócić bo lodówka jest uszkodzona (wgniecenie).Firma ELECTRO twierdzi że
wysłali dobrą lodówkę. Dla mnie jest to skandaliczne zachowanie i twierdzę
że jest to pozbywanie się uszkodzonego sprzętu kosztem klienta. Wystarczy
poczytać opinie o sklepie tylko uwaga nie na forum sklepu bo tam jest 100%
pozytywów.

Wgniecione drzwi? A cóż to za problem? [dla sklepu -- toż sklep nie stracił!!!]

Totalne rozczarowanie. Przysłali mi sprzęt w 100% niezgodny z zamówieniem.
Na umowie kredytowej jest co innego, a co innego na fakturze. Dzwoniąc na
reklamację, dowiedziałam się, że sprzętu nie ma na stanie, a środki zostaną
mi zwrócone. Tylko, że ja podpisałam umowę kredytową a oni się podjęli
realizacji zamówienia sprzętu, którego NIE MA NA STANIE i wysłali
w zamian co innego, Skandal.

Ważne, że wysłali. Trud ponieśli!!! Chciał ktoś żelazko -- dostał parasol.. ;)
Ważne, że dostał!!! I że musi zapłacić!!!

Teraz tylko fragment...

Podsumowując :

1 Drukarkę od sprzedawcy otrzymaliśmy wadliwą.
2. Załatwienie pierwszej reklamacji trwało prawie miesiąc
3. Odesłano niekompletną drukarkę, uniemożliwiając jej eksploatację.
4. Jedna zgłoszona wada na pewno nie została usunięta- sprzedano
urządzenie z kablem zasilającym nie nadającym się do podłączenia
do polskiej sieci i mimo zgłoszenia tego faktu panu Szczotce-
sprzedawca nie usunął tej usterki.
5. OD 23.04.2013 drukarka z powodu istotnych wad NIE WYDRUKOWAŁA
ANI JEDNEJ STRONY !!! Obsługa reklamacji w tym sklepie jest
poniżej krytyki. Jeżeli jesteście hazardzistami i liczycie ,
że sprzęt zakupiony przez was w Electro.pl będzie niezawodny
i nie będziecie musieli go reklamować u sprzedawcy- to kupujcie
w tym sklepie. Jeżeli znacie realia- OMIJAJCIE ten sklep szerokim
łukiem ! MY BĘDZIEMY GO POLECAĆ NAJGORSZYM WROGOM !!!

http://www.opineo.pl/opinie/electro-pl,negatywne

Ja mogę mówić o szczęściu. Smartfon ma drobną wadę u dołu ekranu.
No i nie mam bonu wakacyjnego.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

29. Data: 2013-09-20 00:13:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Robson" l1erud$3d1$...@m...internetia.pl

> Ty przeważnie piszesz

Potrafisz inaczej wyrazić swoje myśli na grupach dyskusyjnych?
Śpiew, może taniec?... Gra na instrumentach muzycznych?...
Moim zdaniem (poza nielicznymi grupami typu pl.rec,ascii-art)
pisanie jest jedyną forma wyrażania swych myśli na tych
grupach dyskusyjnych.

> i sam sobie odpowiadasz.

W jakim sensie? Uważam siebie za odpowiedniego?
Wiadome słowo ma wiele znaczeń.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

30. Data: 2013-09-20 00:17:16

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> c...@g...co

: jeśli już to jakoś zmylił pielęgniarki i portiera
: i uciekł z psychiatryka. W takim stanie żaden
: lekarz by go nie pozwolił wypisać.

Kogutek najwyraźniej zna [szpitalne] życie.
Ciekawe skąd...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Termowentylatory - pytania
Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
Problem z centralnym ogrzewaniem
Sezonowe ogrzewanie balkonu
Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia