Oczyszczenie zimowych butów w środku

1. Data: 2013-09-21 11:22:33

Temat: Oczyszczenie zimowych butów w środku
Od: "Bartosz" <B...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku
i mam teraz problem czym je wyczyścić?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Bartek

2. Data: 2013-09-21 12:34:44

Temat: Re: Oczyszczenie zimowych butów w środku
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 11:22, Bartosz pisze:
> Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
> Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
> buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku
> [...]

Wyprać.

3. Data: 2013-09-21 12:44:59

Od: "Bartosz" <B...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyprać.

Całe buty ??? Jak ???

Bartek

4. Data: 2013-09-21 14:33:15

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 12:44, Bartosz pisze:

> Całe buty ??? Jak ???

W pralce.

5. Data: 2013-09-21 18:43:08

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

> W pralce.

W pralce do butów oczywiście.

6. Data: 2013-09-22 11:41:12

Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz" <B...@T...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
> Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
> buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku
> [...]
Ale w czym problem? Ktoś Ci wsypał do nich kilo cementu? Czy też mieszkasz
na Śląsku i kurz u was tłusty i soczysty? Bo jak nie to co za problem
wytrzepać i użyć odkurzacza? A jak już ten kurz taki agresywny to podejść do
jakiegoś warsztatu, co mają kompresor i wydmuchać sprężonym powietrzem.

7. Data: 2013-11-28 19:21:13

Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
> Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
> buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku

Wymontować ze środka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora
do usnięcia kurzu ze środka. Wnętrze butów umyć ścierką lekko nasączoną octem.

8. Data: 2013-11-29 00:35:55

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 28 listopada 2013 19:21:13 UTC+1 użytkownik Kamikazee napisał:

> Wymontować ze środka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora
>
> do usnięcia kurzu ze środka. Wnętrze butów umyć ścierką lekko nasączoną octem.

Po co ten ocet, chyba tylko po to żeby je zasmrodzić.

9. Data: 2013-11-29 02:51:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Nov 2013 15:35:55 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> Po co ten ocet, chyba tylko po to żeby je zasmrodzić.

Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.
--
XL

10. Data: 2013-11-29 10:44:37

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 listopada 2013 02:51:36 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.
>
> --
>
> XL
>
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

To że masz głowę elastyczną na tyle że szczupła się zrobiła wiem od dawna. Nie ciebie
pytałem, ale skoro się wpieprzasz pomiędzy wódkę i zakąskę to nie pytałem o
wietrzenie tylko po co.

Jest taki pomnik
stół do salonu
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2014 Shoes www.Buy-Good-Goods.com