Od jakiego wieku dawaliście kieszonkowe?

41. Data: 2005-06-13 12:46:50

Temat: Re: Od jakiego wieku dawaliście kieszonkowe?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vax napisał(a):

> wrrr... - na _duze_lody_ ;p

Masz jakieś nieadekwatne skojarzenia, to już Twój problem. Ja pisałam o
lodach włoskich (kręconych).

Ewa

42. Data: 2005-06-13 14:13:35

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

> Masz jakieś nieadekwatne skojarzenia

Nie, to Ty masz "skojarzenia", ja warcze bo poprawna forma sa _lody_, nie
lód.

> to już Twój problem.

ze _Ty_ masz skojarzenia?
ze _Ty_ uzywasz niepoprawnej formy (mogacej budzic skojarzenia)?
ze _Ty_ uwazasz, ze z nas dwojga ja mam problem?

...alez ja nie mam zadnego problemu, ja na lody mowie lody :D

> Ja pisałam o lodach włoskich (kręconych).

Nie. Ty pisalas o jakims lodzie, cokolwiek mialo to oznaczac.
O lodach (chocby w znaczeniu jednej porcji lodow wloskich kreconych),
to ja pisalem. ;p

v.

43. Data: 2005-06-13 14:21:06

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Alka ma skończone 5 lat i tak się zastanawiam od jakiegoś czasu, czy nie
> przydzielić jakiejś "wypłaty", żeby zaczęła się uczyć jak się z
pieniędzmi
> obchodzić.
> Czy równoległe kupno skarbonki ma sens? Czy dzieciaki i tak od razu
kupią
> sobie cukierka, albo zgubią?
> A może czekać aż sama wymyśli że ma taka potrzebę i przyjdzie z
propozycją?

> Jak to było u Was na początku z kieszonkowym?

u nas dopiero jak mlody poszedl do szkoly zaczal dostawac kieszonkowe - 5
zl na tydzien.
Wlasciwie swoja tygodniowke w calosci wydawal na Kaczora Donalda (gazetka
komiks).
Poczatkowo szalal w szkole i kupowal w automacie cole w puszcze (choc nie
lubi tego napoju),
obecnie probuje naklonic go do wydawania tych pieniedzy na cos bardziej
sensownego,
ale, jak to mowia francuzi, 'marneszanse'
Skarbonke ma juz od dawna, chyba okolo 4 roku zycia dostal i po niecalych
dwoch latach zbierania
wszelkich mozliwych drobniakow, okazalo sie ze uzbieralo sie w bilonie 350
zl !!!
Trzeba bylo potem zobaczyc z jaka pasja liczyl wszystkie grosiki i
paczkowal ;-)
Pieniazkow jeszcze nei wydal - wciaz spoczywaja na naszym koncie i czekaja
na pomysl mlodego
na ich wydanie.
W szkole rowniez ma zalozona ksiazeczke SKO i tam zgromadzil przez dwa
lata 130 zl.
Wplaca tam glownie pieniazki otrzymane od dziadka i cioc.

A mojej corce zalozylam swinke jak skonczyla pol roku i co miesiac wrzucam
tam 5 zl.

JaBa, Rafal 8l.10m., Agata 22mies.

44. Data: 2005-06-13 18:18:09

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> To "pociesze" Was obie - wiecej osob tak pisze, chocby na tej grupie.

Ale mnie nie trzeba pocieszać, nie popadnę w deprechę z tego powodu :-)

> no nic, najwyzej bedziem z synem "odmiencami" :D

Wiesz, ludzie to różne hobby wynajdą, byleby tylko odstawać od normy ;-)))

Aga

45. Data: 2005-06-13 18:30:18

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> Ale mnie nie trzeba pocieszać, nie popadnę w deprechę z tego powodu :-)

> Wiesz, ludzie to różne hobby wynajdą, byleby tylko odstawać od normy ;-)))

np. moj przodek zlazl z drzewa i zamiast na czterech,
zaczal paradowac po swannie na dwoch konczynach.
Alez to musialo byc wowczas ekstrawaganckie ;)))

v.

46. Data: 2005-06-14 12:29:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vax napisał(a):

> Nie, to Ty masz "skojarzenia", ja warcze bo poprawna forma sa _lody_, nie
> lód.

No dobra, niech Ci będzie - to ja mam skojarzenia i mój błąd. Po prostu
jak byłam dzieckiem, to mówiło się u nas, że idzie się na "małego" albo
"dużego loda" (tak tez było napisane na "cenniku" w budce z lodami:
duży, mały) :-)

47. Data: 2005-06-14 20:28:02

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak byłam dzieckiem, to mówiło się u nas, że idzie się na "małego" albo
> "dużego loda" (tak tez było napisane na "cenniku" w budce z lodami:

To tak, jak z moim 'na dworzu'...
Iwonka ('wzruszyłaś mnie tym ;-)')

48. Data: 2005-06-14 22:01:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> To tak, jak z moim 'na dworzu'...
> Iwonka ('wzruszyłaś mnie tym ;-)')

No to jesteśmy kwita.

Ewa

Co robic ? Pomozcie !!!
Omega 3
nowomowa u czterolatka ;-)
laczenie zerowkowiczow (w przedszkolu) z dziecmi mlodszymi
a co mi tam, podziele sie :D