Oda do dys.

81. Data: 2012-10-14 17:38:10

Temat: Re: Oda do dys.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 18:49, Ikselka pisze:
> Otaczam się takimi? - zaiste, jeśli tak szczerze sądzisz

A skąd niby mam brać inne wyobrażenie na temat ludzi, z którymi się
spotykasz, skoro piszesz tylko o takich?

> jak też musi wyglądać Twoje wyobrażenie o świecie na podstawie
> wiadomości medialnych, które do Ciebie docierają

Moje natomiast wyobrażenie o ludziach czerpię w największym stopniu z
osobistych spotkań z nimi, a nie z TV.

> Biedna zwyczajna medi, o której NIKT niczego ciekawego nie napisze 333-)

Dla Ciebie byłoby to przykre? Mnie to w najmniejszym stopniu nie
przeszkadza. Nie mam zapędów do gwiazdorzenia, więc nie musisz mnie
żałować. :)

Ewa

82. Data: 2012-10-14 17:39:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 18:50, Ikselka pisze:

> Dla czytelnika.
> Powinno przynajmniej.

Jakie w takim razie? Oświeć, proszę, o jasna...

> Czasem za dużo, czasem za mało... rzadko w sam raz.

...cholera. ;)

Ewa

83. Data: 2012-10-14 17:46:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 19:38, medea pisze:

> Dla Ciebie byłoby to przykre? Mnie to w najmniejszym stopniu nie
> przeszkadza. Nie mam zapędów do gwiazdorzenia, więc nie musisz mnie
> żałować. :)

No ale wreszcie zrozumiałam, dlaczego Ty tyle piszesz tutaj o sobie.

Ewa

84. Data: 2012-10-15 07:33:38

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał

> Całe życie pisałam prawą ręką a patrzyłam lewym okiem

Oj ... też tak mam ... ale to dlatego, ze nie potrafie puścić oczka (zamknąć
znaczy) lewego oka ;-))))
Tylko prawe więc patrzę lewym jak trzeba jednym.
Czy to też lateralizacja ? ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

85. Data: 2012-10-15 10:58:21

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (zamknąć znaczy) lewego oka ;-))))
> Tylko prawe więc patrzę lewym jak trzeba jednym.

Nie wiem, ale na pewno można dostać na to jakiś papier ;-)

Agnieszka

86. Data: 2012-10-27 19:37:47

Od: "Szpilka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż własnie to jest pozytywne. Ze Ci do głowy nie przyszło. A dziś
> wszystkim przychodzi, nawet jak nie mają powodu.
> I to jest negatywne.

A ci co mają powód?
Zauważ że tacy też są, a zjebkę dostają wszyscy.

Sylwia

87. Data: 2012-10-27 20:50:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Oct 2012 21:37:47 +0200, Szpilka napisał(a):

> A ci co mają powód?
> Zauważ że tacy też są, a zjebkę dostają wszyscy.
>
> Sylwia

A, to zupełnie normalne. Jak z KK.
(by XL)

Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Moda na Jesień.