Oda do dys.

71. Data: 2012-10-14 08:41:13

Temat: Re: Oda do dys.
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1tvywaplxwejs$.1nl1l57ibz558.dlg@40tude.net...

> No jak to? - tutaj sami tacy, nie?
> :-]
więc równaj do najlepszych i nie opowiadaj takich beznadziejnych historii ;)

kiwiko

72. Data: 2012-10-14 08:53:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 02:18, Dariusz Laskowski pisze:

> Cytat z powyższego linku:
>
> ,,W teście tym zastosowano skalę Cattella, a odchylenie standardowe wynosi 24."

Ojtam, czepiasz się detali ;P Najważniejsze są własne przeżycia.
Attitude, znaczy się.

73. Data: 2012-10-14 10:52:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 02:18:08 +0200, Dariusz Laskowski napisał(a):

> Polska Mensa również używa skali Cattella więc szału nie ma. ;-)

Wiesz, internet mnie ogłupia - IQ mi spada, czuję :-)

> PS: Generalnie nie należy tak się tymi liczbami ekscytować.
> Najważniejsze żebyśmy wszyscy zdrowi byli! ;-)

Dajże spokój, a kto niby się przejmuje - ot, dla mnie to kiedyś była
zabawa, a teraz tylko jakiś tam wskaźnik stanu sprawności umysłowej. Od
czasu do czasu go sprawdzam, dla orientacji, żeby wiedzieć, czy z (coraz
szybszym?) upływem lat jednak nie za szybko przemieszczam się po krzywej
Gaussa w lewo, ku punktowi przegięcia, a nie daj Boże go przekroczyć... bo
to znaczyłoby, że pozostaje czeka mnie już tylko zjazd w dół...
;-)
(by XL)

74. Data: 2012-10-14 11:12:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:41:13 +0200, kiwiko napisał(a):

> więc równaj do najlepszych

Nie znosze poleceń.

> i nie opowiadaj takich beznadziejnych historii ;)

Beznadziejnych dla kogo?
(by XL)

75. Data: 2012-10-14 13:51:19

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znosze poleceń.

bo za trudne/niemożliwe do realizacji ? :))))

wiesz - można to odczytac jako
poradę/sugestię/pomoc
od nastawionej pozytywnie osoby ?

czemu tak tego nie odbierasz ?
czemu generujesz agresję ?

jak łatwo sowoją negatywną energię
( agresję ) rzucić w kogos i wlaczyć
z obiciem - w przekonaniu - że walczymy
z tym kimś - nie widząc , że walczymy
ze sobą samym ? :))

> Beznadziejnych dla kogo?

dla tych, którzy chcieli by Ci dorównać ?
znaczy nie maja szans na .... :))))

oj IX-i ! ( w wołaczu nie mianowniku) :)))))

76. Data: 2012-10-14 14:00:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-13 23:35, Ikselka pisze:

> Dlaczego?

Z tego powodu, że otaczasz się w realu takimi ludźmi, co skutkuje tym,
że przenosisz swój wizerunek przeciętnego (znanego Tobie) człowieka na
innych, spotkanych tutaj.

Ewa

77. Data: 2012-10-14 14:01:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-13 23:36, Ikselka pisze:

> Ależ jesteś spostrzegawcza 3-)

Oczywiście. Zawsze staram się rozmawiać z ludźmi takim językiem, jaki
zrozumieją. 33333-)

Ewa

78. Data: 2012-10-14 14:03:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-13 23:38, Ikselka pisze:

> Ewa, zdecydowanie mniej albo rzadziej myśl.

Podczas rozmowy z Tobą lepiej myślenie wyłączyć, powiadasz? Hm...

BTW Dlaczego wydało Ci się istotne podanie informacji, że tamten
człowiek był/jest autorytetem w dziedzinie neurochirurgii? Myślałam, że
to ma znaczenie, ale widocznie znów za dużo myślę.

Ewa

79. Data: 2012-10-14 16:49:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 16:00:49 +0200, medea napisał(a):

> Z tego powodu, że otaczasz się w realu takimi ludźmi, co skutkuje tym,
> że przenosisz swój wizerunek przeciętnego (znanego Tobie) człowieka na
> innych, spotkanych tutaj.

Otaczam się takimi? - zaiste, jeśli tak szczerze sądzisz, a nie złośliwie
operujesz wnioskami, to zastanawiam się, jak też musi wyglądać Twoje
wyobrażenie o świecie na podstawie wiadomości medialnych, które do Ciebie
docierają, a z reguły dotyczą skrajności...

Biedna zwyczajna medi, o której NIKT niczego ciekawego nie napisze 333-)
(by XL)

80. Data: 2012-10-14 16:50:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 16:03:58 +0200, medea napisał(a):

> [...]
>
> BTW Dlaczego wydało Ci się istotne podanie informacji, że tamten
> człowiek był/jest autorytetem w dziedzinie neurochirurgii? Myślałam, że

Dla czytelnika.
Powinno przynajmniej.

> ale widocznie znów za dużo myślę.

Czasem za dużo, czasem za mało... rzadko w sam raz.

(by XL)

Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Moda na Jesień.