Odgrzewanie kotletów

1. Data: 2011-01-03 17:55:59

Temat: Odgrzewanie kotletów
Od: Radek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jak odgrzac kotlety schabowe ktore sa zamrozone zeby tesciowa si e nie
kapneła ze są odgrzewane

2. Data: 2011-01-03 18:04:00

Temat: Re: Odgrzewanie kotletów
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sty, 18:55, Radek wrote:
> jak odgrzac kotlety schabowe ktore sa zamrozone zeby tesciowa si e nie
> kapneła ze są odgrzewane

Wcześniej je rozmrozić, a potem przygrzać w mikrofali.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2011-01-03 18:17:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Jan 2011 18:55:59 +0100, Radek napisał(a):

> Witam
> jak odgrzac kotlety schabowe ktore sa zamrozone zeby tesciowa si e nie
> kapneła ze są odgrzewane
> Pozdrawiam

W piekarniku. Gorącym!

4. Data: 2011-01-03 18:19:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Jan 2011 10:04:00 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Wcześniej je rozmrozić, a potem przygrzać w mikrofali.

Wyjdą "mlaskie" (okreslenie mojego teścia, wspanialego kucharza).
Tylko piekarnik - mocno nagrzany, kotlety powinny szybko się w nim ogrzać
do stadium "syczenia". Mikrofala to jednak nie to...

5. Data: 2011-01-03 20:55:56

Od: panta_rei <j...@c...to.znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.01.2011 JaMyszka <f...@g...com> napisał/a:

> Wcześniej je rozmrozić, a potem przygrzać w mikrofali.

Jaja sobie robisz? Jak można nie rozpoznać odgrzewania w mikrofali?

Jeśli już to po rozmrożeniu wrzucić na rozgrzaną patelnię z odrobiną
tłuszczu i za chwilę dodać trochę wody i odparować pod przykryciem,
będą miękkie i delikatne, i będą na tyle _inne_ , że może uda się
teściową oszukać ;)

Pozdrawiam!
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
N:54°22'18" E:19°49'31" jid:panta_rei(at)jabber.org

6. Data: 2011-01-03 22:48:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Jan 2011 20:55:56 +0000 (UTC), panta_rei napisał(a):

> [...]
> tłuszczu i za chwilę dodać trochę wody i odparować pod przykryciem,
> będą miękkie i delikatne, i będą na tyle _inne_ , że może uda się

Od tego odparowywania tylko panierka z nich zlezie i tyle.
Kotlety należy POD PRZYKRYCIEM ostro i krótko (żeby nie wyschły) podpiec w
piekarniku, bez dodatkowego tłuszczu - mają go dosyć w panierce.

7. Data: 2011-01-04 02:06:34

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Wyjdą "mlaskie" (okreslenie mojego teścia, wspanialego kucharza).
> Tylko piekarnik - mocno nagrzany, kotlety powinny szybko się w nim ogrzać
> do stadium "syczenia". Mikrofala to jednak nie to...

I spieczesz nadmiernie po wierzchu. Połączenie obu metod - wstępnie
dogrzać w mikrofali i lekko opiec.obsmażyć żeby powierzchnia nie była
rozmoczona. Można też jednocześnie (jak ktos ma mikrofalę z
termoobiegiem najlepiej a nie prostym opiekaczem) oba sposoby użyć.

--
Darek

8. Data: 2011-01-04 09:08:44

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sty, 21:55, panta_rei wrote:
> [...]
> Jaja sobie robisz?
> [...]

Nie.

9. Data: 2011-01-04 12:49:28

Od: panta_rei <j...@c...to.znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.01.2011 JaMyszka <f...@g...com> napisał/a:

> Nie.

I na prawdę nie rozpoznajesz, że coś siedziało w mikrofali?

Pozdrawiam!

10. Data: 2011-01-04 16:38:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 03:06:34 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> I spieczesz nadmiernie po wierzchu.

Dlaczego nie od spodu? - mój piekarnik grzeje ze wszystkich stron. No i
napisałam, żeby pod przykryciem podpiekać.

Świąteczne wspomnienia...
Patelnie ceramiczne
GOLABKI...
Do siego!