Odmiany mięty

21. Data: 2004-08-22 18:33:39

Temat: Odp: Odmiany mięty
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cgal88$ion$...@n...news.tpi.pl...

> Słyszałam sposób na okrzesanie malin, może mógłby znaleść zastosowanie
> przypadku mięty. Mianowicie zakopuje się oponę w zieni tak aby niewiele
> wystawał jej brzeg i w środek usadawia się sadzonkę maliny.

Nie wierz w to. Rozłażenie malin moze zahamowac jedynie betonowy mur
wpuszczony co najmnie na głębokość 1m w ziemię. :-((((((((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

22. Data: 2004-08-22 18:44:09

Temat: Re: Odmiany mięty
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Nie wierz w to. Rozłażenie malin moze zahamowac jedynie betonowy mur
> wpuszczony co najmnie na głębokość 1m w ziemię. :-((((((((

Trawnik też skutecznie hamuje rozrastanie się malin.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

23. Data: 2004-08-22 18:51:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
Moje przerywane jedynie na wiosnę rosną jak chcą.
> :)
> ja swoje bardzo intensywnie obcinam
> :)
> przycinam krotko
> zostawiajac dwa oczka aby miala sie z czego odmladzac
> i u mnie nie ma porazonych rdza lisci
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

I mnie też wydaje się że nie mam porażonych rdzą pędów ... tfu tfu, ale
u mnie rdza w ogóle nie występuje !!!

Serdecznie Miłka

24. Data: 2004-08-22 18:55:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
>
> Trawnik też skutecznie hamuje rozrastanie się malin.
> :-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Jak to trawnik hamuje maliny ??? Jak mam to rozumieć, po prostu kosisz
rozłogi malin kosiarką, tak ?
Ja też tak robię i mam maliny tylko tam gdzie je chcę ...

Serdecznie Miłka

25. Data: 2004-08-22 19:23:26

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>

> Jak to trawnik hamuje maliny ??? Jak mam to rozumieć, po prostu
kosisz
> rozłogi malin kosiarką, tak ?

Jak trawnik ma juz parę lat to maliny nie przebijają sie przez niego,
dlatego najpierw trawnik a dopiero potem maliny inaczej bedzie tak jak
napisałaś.

> Ja też tak robię i mam maliny tylko tam gdzie je chcę ...

Widocznie masz młody trawnik lub nie masz w nim przewagi traw
rozłogowych nad kępkowymi.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

26. Data: 2004-08-22 20:01:17

Temat: Re: Odmiany mięty->maliny
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

| Nie wierz w to. Rozłażenie malin moze zahamowac jedynie betonowy mur
| wpuszczony co najmnie na głębokość 1m w ziemię. :-((((((((

Rozłażenie malin może zahamować jedynie blondynka w ogrodzie.
Słaba...pardon, mocna płeć się do tego nie nadaje:-))))

Pozdrawiam, Basia.

27. Data: 2004-08-22 20:15:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Właśnie nabyłam mięte "guma do żucia". Ktoś przebije tę fantazyjność? :-)

Nic, zdecydowanie nic:-)
Zapisuję sie w kolejkę jakby co:-)

Pozdrawiam
Marta ze skromną "miętą pomarańczową"

28. Data: 2004-08-22 20:21:08

Temat: Odp: Odmiany mięty->maliny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cgaua8$lol$...@n...news.tpi.pl...

> Rozłażenie malin może zahamować jedynie blondynka w ogrodzie.
> Słaba...pardon, mocna płeć się do tego nie nadaje:-))))

Bardzo słusznie, bardzo słusznie. Blondynka jest dobra na wszystko :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

29. Data: 2004-08-22 20:25:44

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)

Cynamonowa? :-)

> Marta ze skromną "miętą pomarańczową"

Wyjechać na chwilę, to nie wiadomo co się zastanie po powrocie :-). Gdzie Wy
byłyście na tych miętowych żniwach? Ile tej mięty można wykorzystać w
sezonie? Chyba, że macie tyle czasu , żeby tylko spacerować i wąchać ;-).

Z pozdrowieniami , Maria (z jakimiś miętami :-)]

30. Data: 2004-08-22 20:33:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg napisał:

> Wyjechać na chwilę, to nie wiadomo co się zastanie po powrocie :-). Gdzie Wy
> byłyście na tych miętowych żniwach?

Spokojnie, na pewno tam jeszcze wrócimy. A przynajmniej ja:-)

> Ile tej mięty można wykorzystać w
> sezonie? Chyba, że macie tyle czasu , żeby tylko spacerować i wąchać ;-).

Lubię pachnące rośliny, zazwyczaj jak obok nich przechodzę
pocieram ręką, albo zrywam listek. Czasem zjadam:-)

Pozdrawiam
Marta

Zubrowka (ale trawa :) na allegro
New comer