Odp: !!!!!!!

From: "brow(J)arek" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: !!!!!!!
Date: Wed, 4 Jun 2003 13:53:33 +0200

Użytkownik Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bbkkuk$g09$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "efa" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> A jaka śliczna jest tam ukryta reklama preparatów błonnika! : )

> Prof. WIKTOR B. SZOSTAK z Instytutu Żywności i Żywienia
> Odradzam kupowanie środków odchudzających dostępnych bez recepty. Są
> one zwykle nieskuteczne - może z wyjątkiem preparatów zawierających
błonnik.
> Odchudzanie zawsze powinno się odbywać pod kontrolą dietetyka lub lekarza.
> Powinny o tym pamiętać zarówno osoby, które chcą stracić tylko kilka
> kilogramów, jak i ludzie otyli oraz cierpiący na przykład na cukrzycę.

O Krysia :-) A już myślałem, że zniknęłaś na amen bo nie odniosłaś się nijak
do mojego post'a.

A jeśli chodzi o artykuł.

Mocno się musiałaś naszukać żeby się do tego przyczepić i "wymyślić"
reklamę.

Napisali "MOŻE z wyjatkiem błonnika" - to raz. Ale napisali też:

1. "Jedynie wypełniające żołądek preparaty zawierające błonnik mogą być
POMOCNE w odchudzaniu, i to w OGRANICZONYM zakresie"

2. "Żadnych środków nie można nadużywać: nadmiar błonnika grozi zaparciami,
a dietetyczne dania w proszku spowalniają pracę jelit"

3. "Jedynym sposobem na odchudzanie jest zmiana zwyczajów żywieniowych i
aktywność fizyczna".

brow(J)arek pozdrawia (jak zwykle) wszystkich dyskutujacych na tej zacnej
grupie