Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

251. Data: 2000-02-02 03:50:56

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kopacz napisał(a):

> [...]
> średniowieczu czerpie się z ksišżek historycznych, a nie z filmów w
> stylu "Imię róży"
> Krótkie wyjaśnienie:
> Inkwizycja (święte officjum) nie miała prawa karać. Co najwyżej
> stwierdzac fakt i potem kierować do władzy świeckiej!
> Za stosy/tortury odpowiadała władza świecka.
> Sšdy inkwizycji to były _jedne z pierwszych_ sšdów, gdzie w ogole była
> mowa o obronie, oskarżeniu itp a nie widzimisie burmistrza/pana
> okolicznych ziem.
> A tak w ogóle stos jest to wynalazek bodaj Kalwina (tu się moge

No i dowiedzieliśmy się, że nie było żadnej inkwizycji ani
"średniowiecza", tylko były zaczštki nowoczesnesnego sšdownictwa. Ciekawe!!

> A co do aborcji - ciekaw jestem, kto z dyskutantów ma/ma mieć dziecko?
> Bo nie wiem, jak oni, ale dla mnie dziecko zaczyna się już od tej
> "chwili", a na pewno od momentu takiej jednej kreseczki w testerze.

Chyba jednak od dwóch kreseczek... :-)
A dla ścisłości nowy organizm powstaje z chwilš połšczenia się plemnika z
komórkš jajowš. Wtedy jednak go jeszcze gołym okiem nie widać i dlatago
trudno objšć opiekš. Ja mam czworo.

> Bo w tym momencie określone jest już 90% jego cech!

Błšd. Pełne 100 % genotypu dzidziczy się w chwili połšczenia komórek
rozrodczych, więc wcześniej.
Ale człowiek, to nie tylko DNA. Sš jeszcze naleciałości z zewnštrz, ale to
inny temat.

> A jeżeli zarodek/zygota umiera to to jest ŚMIERĆ!

Nie. To jest OBUMARCIE ZARODKA/ZYGOTY.

> A jeżeli ktoś mu w tym pomaga, to MORDUJE.

I idzie siedzieć do PIERDLA gdzieś w okolicach Lublińca.

> --
> Pozdrawiam,
> Tomasz Kopacz
> t...@i...com.pl

Michał Adamski

252. Data: 2000-02-02 07:14:32

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczegolnie gdy kobieta zostala zgwalcona. Ale coz, wg ciebie powinna
zdawac
> sobie sprawe z konsekwencji....

Ale dlaczego konsekwencje ma ponosić dziecko?
Ewa

253. Data: 2000-02-02 07:16:39

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc przyznajesz się do przynależnosci do organizacji, która
> dyskryminuje kobiety?

Proszę, pokaż mi, gdzie Kościół "dyskryminuje kobiety" (tylko u źródła,
czyli w katechizmie).

> A czy nie nazwiesz bzdurą, to np. że Maryja uważana przez KK za
> dziewicę, była matka c.n. 7-ga dzieci? (npdst. Biblii)

Może cytacik?
Ewa

254. Data: 2000-02-02 07:41:40

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> narządów,...
>
> Z medycznego napewno i dla lekarzy rowniez, ale z punktu widzenia zmarlego

zmarły nie miewa punktów widzenia :o\

> jego rodziny niezbyt jest to sprawiedliwe.

a jaka różnica dla rodziny, czy razem ze zwłokami zakopują jego nerki????
Rodzina NIE JEST właścicielem zwłok ani ich części.

> W cywilizowanych krajach nie ma czegos takiego jak domniemanie zgody na
> cwiartowanie swojego ciala przez lekarzy.

Po śmierci ciało nie ma właściciela... i nie jest ćwiartowane ale podczas
sekcji są pobierane zdatne do wykorzystania narządy. Narządy pobiera się
najczęściej od ludzi młodych, zmarłych gwałtowną śmiercią (najczęściej w
kolizjach drogowych)... a jeżeli ktoś tak umrze to w większości wypadków i tak
nie uniknie sekcji zwłok.

A w jakim celu ciało miałoby być ćwiartowane???

> Domniemany powinien byc brak zgody

A dlaczego???????
Wciąż nie rozumiem czemu tak pana boli, że ktoś dostanie przeszczep nerki ?
Jeśli nie chce pan aby ratowała komuś życie to może pan to zastrzec. Jeżeli
natomiast nie zależy panu na tym aby gnić razem ze wszystkimi organami to nie
musi się tym pam przejmować. Ponadto organy są pobierane zaledwie od ułamka
procenta zabitych.

PS. W Polsce nie można legalnie sprzedać swoich narządów.

--
ElliAt
"Don't ask for whom the bell tolls...

255. Data: 2000-02-02 07:47:15

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sliwtan napisał(a) w wiadomości: <877rev$gp0$3@sunsite.icm.edu.pl>...
>A według ciebie pozostawienie ciała w ziemi, żeby zgniło i żeby było
zżerane
>przez hordy wściekłych robali i inne ścierwa jest bardziej poprawne? pomyśl
>jak to się ma do pokrojenia i wsadzenia do lodówki, a potem .... aaaaa
>przecież ciebie to już nie będzie obchodziło! ;)

Nie chodzi o to czy mnie to bedzie obchodzilo czy nie ale o sposob w jaki
panstwo na czele z lekarzami wyludza od nas zgode na cwiartowanie naszego
ciala. Ten i inne wymysly naszych ustawodawcow swiadcza o braku
jakiegokolwiek poszanowania dla prawa jednostki.

256. Data: 2000-02-02 08:04:45

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak samo nie można uważać, że jeśli ktoś nie wyraził zgody to nie chciałby
>przyczynić się do uratowania życia jakiejś innej osobie!

Rownie dobrze mozna powiedziec, ze panstwo powinno ci zapierac 95% pensji
bez twojej zgody (a ty sobie gloduj) i kupowac za te pieniadze respiratory,
karetki pogotowia i inne urzadzenia, leki, jezeli oczywiscie chcesz ratowac
zycie innych ludzi chyba ze nie chcesz sie przyczynić się do uratowania
życia jakiejś innej osobie!

>No właśnie. skąd wiadomo, że jest przeciwny ratowaniu życia osobom, które
>potrzebują transplanacji?

A skad wiadomo ze chce aby cwiartowano jego cialo? Przeciez nie wyrazil
zgody tylko zostal do tego zmuszony przez panstwo i lekarzy. A nawet gdyby
nie wyrazil zadnego stosunku do tych spraw to o jego ciele powinna decydowac
rodzina i najblizsi a nie bezosobowe panstwo na czele z lekarzami.

>Nie okrada, bo nie stanowi już dla nas żadnej wartości, gdyż już nie
żyjemy.

Ale moze stanowic wartosc dla rodziny i najblizszych. Ale widac, ze Polsce
zasady dziedziczenia sa bez znaczenia.

257. Data: 2000-02-02 08:11:39

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kopacz napisał(a) w wiadomości:
>Krótkie wyjaśnienie:
>Inkwizycja (święte officjum) nie miała prawa karać. Co najwyżej
>stwierdzac fakt i potem kierować do władzy świeckiej!
>Za stosy/tortury odpowiadała władza świecka.

Ciekawe rozumowanie, a jestes przypadkiem katolikiem? bo kosciol przepraszal
za swoja dzialalnosc w sredniowieczu ale ty zapewne o tym nie slyszales (lub
nie chciales slyszec). Coz, i znow sie dowiedzielismy ze jedynie ksieza sa
bez winy....

258. Data: 2000-02-02 08:16:15

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aby dziecko nie ponosilo konsekwencji nalezy dokonac aborcji plodu.

259. Data: 2000-02-02 08:24:07

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>E l l i A t napisał(a) w wiadomości:
>Wciąż nie rozumiem czemu tak pana boli, że ktoś dostanie przeszczep nerki ?
Mnie boli nie to, ze ktos dostanie przeszczep nerki ale brak poszanowania
prawa jednostki. Jezeli ktos mialby ochote aby pocwiartowano jego cialo to
przeciez moglby wyrazic na to zgode. Dlaczego jest do tego zmuszany.

>PS. W Polsce nie można legalnie sprzedać swoich narządów.
Porosze przytoczyc odpowiedni artykul........ bo nie jest to do konca
prawda.

260. Data: 2000-02-02 08:34:05

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jJRl4.31164$H...@n...tpnet.pl...
> Aby dziecko nie ponosilo konsekwencji nalezy dokonac aborcji plodu.

Śmierć to chyba jest konsekwencja, nie sądzisz?
Ewa

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA