Bambus!

1. Data: 2000-01-11 11:22:27

Temat: Bambus!
Od: "pdeskiewicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam NASION bambusa...
Będę wdzięczny za jakiekolwiek info...
Pozdrawiam - jazzman

Priv:
n...@p...com

1. Data: 2000-01-11 20:54:59

Temat: Re: Bambus!
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Szukam NASION bambusa...

Nasiona można zamówić we Florpaku. Adres Florpaku na stronach Krzyśka
Marusińskiego //ogrod.to.jest.to.
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-12 12:16:24

Temat: Odp: Bambus!
Od: "pdeskiewicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasiona można zamówić we Florpaku. Adres Florpaku na stronach Krzyśka
> Marusińskiego file://ogrod.to.jest.to.
> p...@r...pl

BIG THX

1. Data: 2000-01-12 22:17:50

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>BIG THX

Big to był, o ile pamiętam, MUZZY.
Nie wiecie, co się z nim dzieje? Ech, napisało by się jakąś epistołę.
:-))

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-13 14:24:33

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85j082$k8e$...@a...webcorp.com.pl...
> Big to był, o ile pamiętam, MUZZY.
> Nie wiecie, co się z nim dzieje? Ech, napisało by się jakąś epistołę.
> :-))

...i tak by się chciało być sprowokowanym.
Dziś prawdziwych prowokatorów już niema.... :-)

Można miło wspomnieć też Tomka Niemca, Marka Kawalca, Maciachową, Robala i
wielu innych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-14 07:56:11

Temat: Re: Odp: Bambus!
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Można miło wspomnieć też Tomka Niemca, Marka Kawalca, Maciachową, Robala i
> wielu innych.

Np. jeszcze MagdalenaB.
Marek Kawalec do konca 1999r. pojawial sie na grupie przynajmniej raz
miesiecznie, czyli czytuje nas :-) Maciachowa pisywala zawsze niewiele i
nieregularnie. Robal pojawila sie ostatni raz 7 grudnia - moze mala
przerwa i wkrotce wroci? A Tomek Niemiec - po wakacjach odwiedzil nas
tylko raz :-(

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-17 06:38:26

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pdeskiewicz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:TnEe4.10823$X...@n...tpnet.pl...
> Szukam NASION bambusa...
> Będę wdzięczny za jakiekolwiek info...
> Pozdrawiam - jazzman

Nie wiem ile masz doświadczenia w uprawie roślin. Jeżeli nie jest ono
wielkie to zacznij od czegoś prostszego.
Bambus rozmnaża się przez podział krzewów matecznych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-17 08:42:57

Temat: Odp: Odp: Bambus!
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> [...]
> nieregularnie. Robal pojawila sie ostatni raz 7 grudnia - moze mala
> przerwa i wkrotce wroci? A Tomek Niemiec - po wakacjach odwiedzil nas

Przypadkiem wiem, że jest niesłychanie zajęty pracą zawodową, a rośliny lubi
nadal.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-18 10:48:13

Od: "pdeskiewicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem ile masz doświadczenia w uprawie roślin. Jeżeli nie jest ono
> wielkie to zacznij od czegoś prostszego.
> Bambus rozmnaża się przez podział krzewów matecznych.

Niestety, na podział krzewów można sobie pozwolić przy odmianach
"karłowatych" - pokojowych, a mnie interesują odmiany występujące w
Japonii - odporne na ciężkie warunki klimatyczne, lecz niestety zbyt duże na
przywożenie czy też przesyłanie... Stąd moje pytanie o nasiona...

A doświadczenie - hmmmmm mam coś około 400 kwiatków w domciu, część w
doniczkach, część w paludarium (błotne) a część w terrarium (np. Joshua
Tree - właśnie z nasion przywiezionych od jankesów...)

Pozdrawiam - jazzman

1. Data: 2000-01-18 21:51:06

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a mnie interesują odmiany występujące w
>Japonii - odporne na ciężkie warunki klimatyczne,

We Florpaku jest Phyllostachys pubescens, nasiona pochodzą z Chin, w opisie:
Bambus do 15m wys., odporny na mrozy do -20C.
O taki Ci chodzi?
Najmniejsza ilość nasion, którą możesz zamówić to 10g (ok.1500 nasionek).
BWN (Bank Wymiany Nasion) bambusa zamówił - gdybyś miał jakieś problemy
(np.nie ich dostał)- napisz, może my dostaniemy.
A masz jakieś info na temat rozmnażania bambusa z nasionek?

Pozdrowienia
p...@r...pl

Formy pienne(szczepione) drzew ozdobnych
Re: list z Wloch do pl.rec.ogrody
co na kompost?
Quercus turneri
Re: wawrzynki!?