Blagam - pomozcie !!!

61. Data: 2002-01-18 14:54:51

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Daruma" <d...@u...reply-to.invalid> napisał w wiadomości

> Tak, jak wszyscy uczestnicy tej dyskusji :-)

Wlasnie zaczalem ( z cala rodzina ) 5-ty rok DO. Czy to oznacza, ze
jestem "zaawansowany" ? Kwestia perspektywy. Od kiedy mozna
powiedziec, ze sie jest zaawansowanym ?

Jurek

62. Data: 2002-01-18 15:09:58

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o to mi chodziło. Spójrz na któryś z innych moich postów do Izy.
> Ja po prostu uważam, że dla normalnie funkcjonującego człowieka 1000
> kcal dziennie to po prostu trochę mało. Nie ma chyba potrzeby aż tak się
> głodzić. Tym bardziej, że sama mówi, iż nadal chudnie...
> Pozdrawiam
> Piotr
Piotrze,
nie głodzę się - naprawdę nie jestem głodny po takim żarciu. Człowiek jakoś
tak psychicznie odblokowuje się i zauważa, że małe ilości pokarmu też
zaspokajają jego potrzeby.
Powinniście spróbować z Chaciurem optywege. Może chcecie programik w Excelu,
co liczy składniki?
pozdr
Grzegorz

63. Data: 2002-01-18 15:15:38

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na to wygląda. Ale skąd ten deficyt?

Może aby wypełnić moje potrzeby energetyczne powinienem jeść np 3000 kcal
dziennie?
Nie wiem. Poza tym nie jestem głodny - przecież nie będę na siłę jeść.
poza tym wszystko to ma jednak chyba związek z węglowodanami i białkiem -
redukcja spożywanego białka bez jednoczesnej redukcji spożywanych kalorii
spowodowała jednak chudnięcie. Z tego co kiedyś Leszek tłumaczył, nadmiar
białek też się na węgle zamienia.
pozdr
Grzegorz

64. Data: 2002-01-18 15:16:02

Temat: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wasiak <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a29ds6$sph$...@n...tpi.pl...
> nie głodzę się

[Ja tez sie nie glodze - nienawidze byc glodna, nie potrafie wtedy myslec o
niczym innym, mam nudnosci i bol glowy -wiec pewnie bym zauwazyla ;-)

Iza]

65. Data: 2002-01-18 15:33:54

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!! OT
Od: "news" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie jem miesa i jestem lagodna, agresja w stosunku do ludzi jest mi obca.
Czy to znczy, ze roslinki wplywaja lagodzaco na mnie? czy tez po prosty sie
taka urodzilam? i bez wzgledu na to co bede jesc, nie zabije nikogo, bo nie
mam takiego charakteru?
Dziekuje, ze zgodzila sie Pani ze mna jesli chodzi o jedzenie tego co nam
sluzy i co lubimy, a do metody Obrzydzania dodalabym jeszcze metode Nagonki.
Pozdrawiam
Magda
P.S Jezeli chodzi o neutralizowanie substancji szkodliwych, to niestety nie
moge sie przekonac. No bo co na przyklad z uzywkami, alkoholem, itd.

66. Data: 2002-01-18 18:30:04

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"news" <m...@w...pl> wrote in message news:a29bgj$o6j$1@news.tpi.pl...
> [...]
nie
> moge sie przekonac. No bo co na przyklad z uzywkami, alkoholem, itd.

jesli chodzi o tyton to "odpornosc" na wieksze dawki pozostala mniej wiecej
taka sama (zawsze mialem i mam zle samopoczucie po wypaleniu wiecej niz
3 papierosow, a czasami po jednym np. typu light wiec generalnie nie pale
choc co jakis czas zlamie ta zasade)

w przypadku alkoholu - piwa i wina praktycznie nie pije
natomiast jesli chodzi o wodeczke itp to maxymalna dawka
wzrosla i to sporo - praktycznie nie bylem pijany od poczatku DO
i nie mialem tzw "kaca" - nie liczac papierosowego
najwazniejsze jednak to ze mimo tego wcale nie ciagnie mnie do
alkoholu (kupilem 1 litra finlandii na sylwestra i stoi do dzisiaj
az sie boje zeby nie skwasnial)
poza tym potrafie jechac na impreze samochodem, swietnie sie bawic
i potem tym samochodem wrocic (oczywiscie nie biorac kropli do ust)
i to jest najbardziej fascynujace (poprzednio bez 2 drinkow nie bylem
w stanie zatanczyc - zlosliwi twierdza ze mieso zalega w jelitach i gnije
dajac objawy zblizone do narkotycznych ;-))) tyle ze ja b. malo jem
miesa a czasem wcale

z uzywek najbardziej unikam cukru bo po niewielkiej nawet dawce
mam nieprzyjemne objawy - ale to chyba normalne

ponadto przestaje trawic kawe - jest dla mnie szokiem ze wstaje
rzeski i spokojnie sie obywam bez (coraz czesciej) a kiedys
bez kawy bylem po prostu niezywy, a dzien konczylem bilansem 5-6 szklanek
wiec teoria ze organizm sie potrafi przyzwyczaic u mnie sie nie sprawdza

uffff ale sie rozpisalem

67. Data: 2002-01-18 18:32:20

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...com.au> wrote in message
> Wlasnie zaczalem ( z cala rodzina ) 5-ty rok DO. Czy to oznacza, ze
> jestem "zaawansowany" ? Kwestia perspektywy. Od kiedy mozna
> powiedziec, ze sie jest zaawansowanym ?

za jakies 2-3 pokolenia ?

68. Data: 2002-01-18 20:43:07

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:a26dtt$sr$...@n...tpi.pl...

> Ano wicie bracie Piotrze jak to jest na krucjacie:
^^^^

ROTFL czy jakos tak....

ktos tu wspominal o wyznawcach i sekciarstwie czy moze sie przeslyszalem ?

PS. to tak na luzie oczywiscie sobie zartuje...

69. Data: 2002-01-18 20:51:06

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Musi byc weganska. Mysle, ze tez sie da. Leszek cos takiego pisze
> w watku: Weganska opty news:a27n64$nub$1@news.tpi.pl .

Nie mogę tego ściągnąć, a już dawno nie mam starych postów.
To pewnie było z okazji pisania o SM.
Tak się głośno zastanawiam, czy ma to sens.
Będzie to bardzo droga dieta. Problem jest też taki, że nie znam składu
aminokwasowego pokarmów roślinnych. Gdybyś jadł żółtka, to nie było by
problemu, bo skład mają idealny i nie trzeba nic znać. Ponadto nie mam
żadnej kontroli nad tym co będziesz jadł. Możesz jeść niedokładnie tak, jak
napiszę i ewentualne kłopoty zrzucić na mnie.
Nie chcę jednak się wymigać. Myślę, że odpowiednio zastosowana roślinna
dieta wysokotłuszczowa będzie lepsza niż roślinna węglowodanowa.
Tłuszcze jakie zastosujesz muszą mieć wyjątkowo mało frakcji
wielonienasyconych, a więc oliwa z oliwek, olej słonecznikowy i wysokiej
jakości margaryny.
Największy problem będzie z białkiem. W produktach roślinnych występuje w
połączeniu z węglowodanami. Trudno jest zjeść dostateczną ilość białka i nie
przekroczyć węglowodanów.
Białka roślinne najlepsze są w orzechach (drogie) i słoneczniku.
Orzechy arachidowe mają BTW 26 ; 48 ; 19
Orzechy laskowe 13 ; 61 ; 19
Orzechy włoskie 15 ; 60 ; 18
Słonecznik 22 ; 49 ; 18
Źródłem białka może być też soja, groch i fasola.

Owoce właściwie są w tej kombinacji wykluczone, bo zawierają bardzo mało
białka, a dużo węglowodanów.
Warzywa mogły by być jako surówki, ale niestety też trzeba uwzględnić w nich
węglowodany.

Na pierwsze trzy miesiące proponował bym:
60 gram białek,
węglowodanów powyżej 60 gram, ale nie więcej jak 80,
tłuszcze do woli.

Sam lepiej wiesz niż ja jak mieszać białka ze sobą.

Pozdrawiam
Leszek

70. Data: 2002-01-18 23:03:23

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S Jezeli chodzi o neutralizowanie substancji szkodliwych, to niestety
nie
> moge sie przekonac. No bo co na przyklad z uzywkami, alkoholem, itd.

Uważasz, że alkohol magazynuje się w organiźmie?

Pozdrawiam
Leszek

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!