Blendamed Whitestrips

1. Data: 2003-03-12 16:54:55

Temat: Blendamed Whitestrips
Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos uzywal tych wybielajacych paskow WhiteStrips Blendamed ? Czy
warta sa swojej ceny ? 149 PLN Mam naturalny kolor zebow dosc zoltawy i
zastanawiam sie czy mogly by one w czyms pomoc. Jesli ktos uzywal to
prosze o opinie.
--
Sebastian Maliszczak

S.Maliszczak(at)cyfronet.krakow.pl

2. Data: 2003-03-13 09:04:03

Temat: Re: Blendamed Whitestrips
Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Jestem w trakcie używania.Rozpoczęłam w niedzielę,więc zbyt krótko by mówić
o efektach choć co nieco już widać ,na pewno mam jej bielsze niż przed
rozpoczeciem uzywania.Zgodnie z ulotka efekty będą widoczne po 7 dniach
używania więc czekam cierpliwie :)
Cena jest b.niska więc myślę,że mozna spróbować .Na początku bolały mnie
dziąsła potem zęby stałe się wrażliwe ale to przejściowe ,nie zaprzestałam
używania odezwę się po kuracji :)
Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <S...@c...krakow.pl> napisał
w wiadomości news:3E6F665F.11ABCCBA@cyfronet.krakow.pl...

3. Data: 2003-03-13 14:32:33

Temat: Odp: Blendamed Whitestrips
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

mam na sprzedaz 1 opakowanie tychpaskow zapakowane oryginalnie jestes
chetny?100zł +koszt wysyłki

4. Data: 2003-03-14 07:29:09

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam na sprzedaz 1 opakowanie tychpaskow zapakowane oryginalnie jestes
> chetny?100zł +koszt wysyłki

zaczekamy co powie Agnes jak minie tydzień,
jak efekt będzie niezły to ja "łyknę" od Ciebie te paski...

Pozdro.

5. Data: 2003-03-14 11:16:35

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

dobra trzymam je jeszcze tydzien :)

agnes czekamy na wynik
sam jestem ciekaw

6. Data: 2003-03-14 13:42:18

Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK!
Z tymże producent asekurując się napisał w ulotce iż paski mogą działać u
każdego inaczej czyli efekty mogą być różne ,napisał również iż jeśli bedzie
potrzeba należy zastosować drugie opakowanie "dla podtrzymania efektu".

Zobaczę,jak po zakończonej kuracji nie będę zadowolona nie mam zamiaru jej
wydłużać o dodatkowe opakowanie.

pozdrawiam i dam znać :)

Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości
> dobra trzymam je jeszcze tydzien :)
>
> agnes czekamy na wynik
> sam jestem ciekaw

Chrapanie
Wizyta u ginekologa
wrodzona amputacja
ból ręki
Warszawa-stud. biol, farm, chem, pielęgniarki, połozne, rehabilit.