Bonsai - oferta DONIC

1. Data: 2000-02-29 09:36:57

Temat: Bonsai - oferta DONIC
Od: "Bonsai Vit" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prosze odwiedzic strone:
http://www.republika.pl/bonsaivit

Wychodząc na przeciw ogromnemu zapotrzebowaniu na donice do uprawy drzewek
bonsai, firma Bonsai Vit wprowadzila do swojej oferty ciekawy zestaw takich
naczyn.
Niskie ceny, sprzedaz wysylkowa na terenie calej Polski.

Pozdrawiam
Bonsai Vit - Robert Budzynski

1. Data: 2000-02-29 17:45:53

Temat: Re: Odp: Bonsai - oferta DONIC
Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przychylam sie do wypowiedzi Gamonia, ja rowniez zauwazylam ze obrazki sie nie
otwieraja... hm? Kasiasza

1. Data: 2000-02-29 21:52:39

Temat: Re: Bonsai - oferta DONIC
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję,

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-01 09:52:41

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-01 13:45:02

Temat: Odp: Bonsai - oferta DONIC
Od: "Bonsai Vit" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-01 21:00:10

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ciesze sie, ze oferta zostala milo przyjeta przez zainteresowane osoby.

Jeśli ja miałbym handlować doniczkami przez Internet zrobiłbym to w podobny
sposób (to powinno zabrzmieć jak komplement:-)). Dodałbym jeszcze kilka słów
o mrozoodporności doniczek, żeby jesienią nasz Gamoń nie zadawał pytań na
ten temat.

>poczatek marca jest jeszcze teminem, w ktorym mozliwe jest przesadzanie
(z>przycinaniem korzeni) bez uszczerbku na zdrowiu drzewek (nie mialem
jeszcze>problemow z przesadzaniem w tym okresie).

Zgadzam się w pełni, ale teraz zaczyna ciągnąć na dwór (mnie), a tam nie
wiadomo od czego zacząć.

>dosyc dokladne obejrzenie donic.

U mnie wszystko widać dobrze, przecierałem tylko oczka patrząc na ceny (co
najmniej 3x niższe niż porównywalne Made in World)

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-02 09:51:49

Od: "Bonsai Vit" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie.

Faktycznie nie zamiescilem informacji o mrozoodpornosci donic. Przepraszam i
dziekuje za uwage. Strona zostanie uaktualniona. Pojemniki sa mrozoodporne.
Przeprowadzilem pare prob na kilku donicach i wytrzymaly.
Co sie zas tyczy cen, to faktycznie sa one dosyc niskie (dzieki temu sa one
osiagalne dla duzego grona osob). Prosze jednak
zauwazyc, ze jest to produkcja calkowicie polska. Odpadaja marze zwiazane ze
sprowadzaniem z zagranicy. Poza tym nie placi sie za tzw. marke (np.
Tokoname) prawda? Nie bez znaczenia jest rowniez ich wielkosc. Wieksze
rozmiary beda troche drozsze (wchodzi wiecej materialu).

Mysle, ze niska cena pozwala na ich osobiste wyprobowanie.

Pozdrawiam serdecznie
Robert Budzynski - Bonsai Vit

P.S. Nie otwieraja sie obrazki z podanymi wymiarami donic, ale sa one na
tyle duze, iz uznalem, ze nie ma takiej potrzeby. Wszystkie obrazki na
podstronie "Kolory donic" daja sie obejrzec w powiekszeniu.

1. Data: 2000-03-04 06:33:58

Od: "news.tpnet.pl" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
co do doniczek są bardzo ładne ale nie mogłem znaleść ich cen a wszyscy
piszą że sa tanie.
może ktos wskaze mi cene
o...@p...fm

Użytkownik Bonsai Vit <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ZqMu4.14983$W...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-09 08:49:47

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bonsai Vit wrote:

> Co sie zas tyczy mozliwosci ogladania donic w powiekszeniu, to nie wiem o co
> Gamon'owi chodzi, poniewaz kazde zdjecie daje sie powiekszyc do rozsadnych
> rozmiarow, pozwalajac na dosyc dokladne obejrzenie donic.

ja ni episze nawet o powiekszeniu.....po prostu rysunkow niet (i nie chce
slyszec, ze wina przegladarki - na wszystkich stronach, jakie pod nia ogladam
grafika jest wyswietlana).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-03-09 08:51:51

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> o mrozoodporności doniczek, żeby jesienią nasz Gamoń nie zadawał pytań na
> ten temat.

Chyba przestane zadawac pytania na tej grupie - po co ma mi pozniej ktos
wypominac, ze pytam :(

Plany wiosenne
Niechciani goscie :-(
Osmocote