arboretum

1. Data: 2000-02-29 09:54:42

Temat: arboretum
Od: 1...@p...wp.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Cze
czy ktos wie gdzie jest najblizsze Bielska arboretum?

1. Data: 2000-02-29 17:47:00

Temat: Re: arboretum
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm ja znam arboretum w Rogowie (miedzy Lodzia a Warszawa) ale to chyba
nie jest najblizsze ;-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

1. Data: 2000-03-01 21:21:03

Temat: Odp: arboretum
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...
> Hmm ja znam arboretum w Rogowie (miedzy Lodzia a Warszawa) ale to chyba
> nie jest najblizsze ;-)
Słyszałem, że gdzieś pod Katowicami jest plan budowy dużego parku
botanicznego ale gdzie nazwy terz nie moge sobie przypomnieć.
Telefon do Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody w Katowicach powinien kwestie
ta wyjasnić.
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-03-03 20:53:49

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem, że gdzieś pod Katowicami jest plan budowy dużego parku
> botanicznego ale gdzie nazwy terz nie moge sobie przypomnieć.

Też o tym słyszałem- z tego co pamiętem to na zachód od Mikołowa (?)...

Staszek

Bonsai - oferta DONIC
Plany wiosenne
Niechciani goscie :-(