szczepienie czereśni

1. Data: 2000-02-29 11:21:19

Temat: szczepienie czereśni
Od: "Marek Osiński" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tej wiosny chciałbym zaszczepić czereśnie w swoim sadzie.
Mam rosnące podkłady. Poszukuję informacji gdzie nabyć zrazy
oraz kiedy i jaką techniką szczepić.
Mam stare czereśnie.
Jak i kiedy pobrać zrazy.
Z poważaniem,
Marek

1. Data: 2000-03-02 05:58:30

Temat: Odp: szczepienie czereśni
Od: "news.tpnet.pl" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Osiński <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:PYNu4.15193$W...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Z poważaniem,
> Marek
> Odnośnie szczepienia czereśni,to ja już rozpocząłem szczepienie lecz
szczepię czereśnie ozdobne-formy płaczące,piłkowe oraz wiśnie
ozdobne. Z doświadczenia wiem, że jak szczepienie wykonane jest w sposób
dokładny-czysty ostrym nożem,dokładnie zraz dopasowany do podkładki a
następnie dokładnie owinięty taśmą to musi się udać.
Będą kłopoty gdy będziesz robił to pierwszy raz, najlepiej jakby sposoby
szczepienie pokazał Ci ktoś osobiście. Czereśnia bardzo łatwo się przyjmuje
, ja szczepię przez stosowanie i w klin. Rodzje tych
szczepień są we wszystkich książkach objaśnione,lecz jak zwykle chodzi o
technikę a to jest nie zawsze wyjaśnione. Jeżeli Będziesz miał jakieś
szczególne pytania napisz spróbuję odpowiedzieć.
Mirek

arboretum
Bonsai - oferta DONIC
Plany wiosenne