Odp: Brak odpowiedzi na zadawane pytania-jaka tego przyczyna ?

Data: 2001-11-26 22:24:48
Temat: Odp: Brak odpowiedzi na zadawane pytania-jaka tego przyczyna ?
Od: "Ewa" <e...@w...pl>

Nie męczysz się w tym związku? Nie chcę dawać Ci przygłupawych rad w
stylu "zerwij z nią i będzie po problemie", ale jak sam mówisz "nie ma
zdrowego zwiazku bez szczerych rozmow, bez rozmawiania o problemach". Tak
naprawdę bez tego nie można zbudować żadnej, zdrowej i dojrzałej relacji.
Przecież człowiek w dużej mierze (może nawet w największej) wyraża się przez
rozmowę. Szczerą i prawdziwą, o swoich radościach i smutkach, pragnieniach,
lękach, obawach, oczekiwaniach, o tym, co ważne... Nie tylko o pogodzie i
d... Maryni.
Ja tak mam. Nie tylko w relacji z Najważniejszym Dla Mnie Mężczyzną, ale
także z innymi bliskimi mi osobami.
Myślę, że powinieneś z nią porozmawiać i powiedzieć otwarcie o swoich
pragnieniach i oczekiwaniach. Że chcesz dzielić się z nią tym, co dla Ciebie
ważne, ale i że tego samego oczekujesz od niej. Że chcesz, żeby mówiła Ci po
imieniu, a nie jakoś tak bezosobowo. Że pytasz ją o wszystkie te rzeczy, bo
bardzo Ci zależy na tym, żeby poznać ją z całą jej głębią...
Twoje myślenie o relacjach jest zdrowe i dojrzałe. Być może ona Cię nie
rozumie, być może różnicie się w oczekiwaniach... Jeśli nic się między Wami
nie zmieni, (nie chę tutaj wieszczyć, ale...) może nie potrwać to długo...
Pozdrawiam!

Ewa