Chwalę - krem do cery mieszanej

1. Data: 2003-09-17 14:08:27

Temat: Chwalę - krem do cery mieszanej
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eris, cera tłusta i mieszana, krem matująco-nawilżający, szaro-błękitne
opakowanie.
Dla mojej cery, która się nie może zdecydować jaka jest w zależności od
pogody/kaloryferów/itd jest w sam raz. Ładnie matuje i porządnie
nawilża. Poza tym przyjemnie pachnie.

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-09-17 14:37:31

Temat: Re: Chwalę - krem do cery mieszanej
Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dla mojej cery, która się nie może zdecydować jaka jest w zależności od
> pogody/kaloryferów/itd jest w sam raz. Ładnie matuje i porządnie

dla mnie ladnie nawilza, ale wcale nie matuje - uzywam na noc, na dzien mam
garnier czysta skora.

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-17 14:55:47

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

> dla mnie ladnie nawilza, ale wcale nie matuje - uzywam na noc,

rzeczywiście nie matuje silnie, on działa delikatnie, jest dobry dla cery
mieszanej (nienawilżonej) (pewnie za słaby na tłustą)
jest dobry tylko mnie uczula - tak dziwnie po nałożeniu lekko szczypie -
potem przestaje (?)
pozdr
barbarella

1. Data: 2003-09-17 17:15:33

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

nina wrote:

>Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

>dla mnie ladnie nawilza, ale wcale nie matuje - uzywam na noc, na dzien mam
>garnier czysta skora.
>
>pozdro. nina

Może masz trochę bardziej tłustą skórę.
UlaK

1. Data: 2003-09-17 18:04:57

Od: "Viki" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:
> jest dobry tylko mnie uczula - tak dziwnie po nałożeniu lekko
> szczypie - potem przestaje (?)

Kurcze, miałam to samo po Garnierze z serii klasycznej i Nivei Soft... a już
się chciałam skusić, bo opinie wyglądały zachęcająco! :-( Swoją drogą sama
się zastanawiam co to za dziwne uczulenie... szczypie tylko dopóki się nie
wchłonie, a potem jest juz ok. Żadnych objawów uczulenia typu
zaczerwienienie czy swędzenie już po kilku minutach od nałożenia... ale
wytrzymać te kilka minut... :-(

--
Pozdrawiam, Viki
ICQ: 166365139

1. Data: 2003-09-18 09:02:48

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wchłonie, a potem jest juz ok. Żadnych objawów uczulenia typu
> zaczerwienienie czy swędzenie już po kilku minutach od nałożenia... ale

Wlasnie ja mam to samo po tym kremie. Szczypie mnie cala twarz po jego
nalozeniu a zwlaszcza platki nosa i policzki. Z poczatku bylam wytrwala i
staralam sie przetrzymac ale kiedy zuzylam juz pol sloiczka i nic mi nie
przeszlo odstawilam go. Myslalam, ze tylko mi sie to przydazylo bo zanim go
kupilam czytalam opinie na Wizazu i nie bylo tam mowy o czym takim. Z reszta
ten krem ma jeszcze kilka minusow, m.in. policzki robily sie po nim takie
szorstkie:( Mialam krem Garniera S. Fresh i po nim nie bylo czegos takiego.
Dla mnie to jest krem b. dobry:) Przez przypadek natrafilam na krem
ochronno-lagodzacy Kolastyny i wyleczyl mi ta szorstkosc policzkow. Bardzo
przyjemny.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-18 09:33:05

Od: "Viki" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wrote:
> [...]
> nalozeniu a zwlaszcza platki nosa i policzki. [...] Mialam
> krem Garniera S. Fresh i po nim nie bylo czegos takiego. Dla mnie to

Zaczynam podejrzewać, że to uczulenie na jakiś dosyć lotny składnik kremu
[ alkohol?], który się po prostu ulatnia pod wpływem ciepła buzi, ale dopóki
nie wyparuje drażni cerę!
Niestety na słoiczku Garniera z serii klasycznej nie ma składu! :-( Ma ktoś
może pod ręką kartonik lub zna miejsce w sieci, gdzie znajdę skład chemiczny
tego kremu... wolałabym uniknąć kolejnej tego typu wpadki z kremem...?!
Szczególnie, że to nie pierwszy raz...

--
Pozdrawiam, Viki
ICQ: 166365139

1. Data: 2003-09-18 09:35:19

Od: "Viki" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:
> Eris, cera tłusta i mieszana, krem matująco-nawilżający,
> szaro-błękitne opakowanie.

Bardzo proszę o podanie składu chemicznego tego kremu, jeśli znajduje się na
opakowaniu!
Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam, Viki
ICQ: 166365139

1. Data: 2003-09-18 12:37:59

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viki" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o podanie składu chemicznego tego kremu, jeśli znajduje się
na
> opakowaniu!

przejdz sie do sklepu i sobie przeczytaj, nie chce mi sie teraz szukac
pudelka i Ci tego wklepywac.

ludzie, troche wysilku, a nie tylko siedzicie przed kompem i czekacie az
ktos za was bedzie rozne rzeczy sprawdzal i wam pisal. co innego porada,
opinia. ale do czegos, co samemu mozna zrobic (jak np. przeczytanie skladu z
opakowania) nie ma potrzeby angazowac innych.

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-18 12:54:56

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o podanie składu chemicznego tego kremu, jeśli znajduje się
na
> opakowaniu!

http://www.eris.com.pl/kosmetyki_produkt.php?id=740&
ids=2