Odp: Co za choróbsko mi zżera ro?liny? proszę o porad

Data: 2003-07-01 10:16:35
Temat: Odp: Co za choróbsko mi zżera ro?liny? proszę o porad
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl>

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdrlfo$mjc$...@a...news.tpi.pl...

> Inne, ponieważ Ty nie masz przędziorków.

Ma, niestety ma. A zdjęcie o ktorych mowa pokazują dramatycznie już
zdemolowane liście. Poczatek wygląda tak ja na zdjęciach Jacka. Po nakłuciu
przez to bydlę dolnej strony liścia na górnej stronie pojawia się drobny
nekrotyczny punkt otoczony po jakimś czasie bezbarwną, pozbawioną chlorofilu
plamką stopniowo brunatniejącą. I to jest na Jacka zdjęciach.
A gdy potrwa to dłużej to części liścia nie ponakłuwane będą się rozwijały
normalnie, a uszkodzone zamierają i robia sie w rezultacie takie deformacje
jak na tych zdjęciach.
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS