Odp: Drzwi składane (łamane) np.Stanley

From: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Odp: Drzwi składane (łamane) np.Stanley
Date: Fri, 7 Mar 2003 10:25:54 +0100

Użytkownik Jacek <w...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b49n30$rfd$...@f...acn.pl...
zabierają

> Drzwi skladane zabieraja prawie tyle samo miejsca co suwane
> cenowo sa duzo drozsze
> Senator Komandor

W jakim sensie? Czy po otwarciu nie dają dostępu do całej szafy? (bo chyba
nie chodziło o miejsce zajęte przez zamknięte drzwi?) Proszę sprecyzować
bardziej, bo myślę o wyposażeniu w takie dużej szafy w sypialni (3,4 x 3,3
m ) a mam łamane drzwi do pokoju i baaaardzo sobie chwalę takie rozwiązanie.
Czym różnią się drzwi łamane zwykłe o szafowych i jakie _konkretnie_ robią
utrudnienia w użytkowaniu?
Nadmienię, że mam już jedną szafę z drzwiami suwanymi i jestem _okropnie_
niezadowolona z takiego rozwiązania :(
Pozdrawiam, Kianit / DominikaC.