Jak przytyc?

11. Data: 2003-03-27 17:40:58

Temat: Re: Jak przytyc?
Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eh. Mozliwe, ze masz racje jednak sa pewne ograniczenia.
Po pierwsze nie jestem z tych co spodziewaja sie efektow szybko. Juz kilka
lat probuje przytyc (jestem ektomorfikiem).
Ciwiczyc zawsze lubilem. Kiedys chodzilem 6 razy w tygodniu + odzywki:_))
Teraz nie moge chodzic na silownie - kregoslup sie sprzeciwil, wiec chodze
na basen.
Z dieta to ciezko bo nie mam apetytu (i takiego zoladka) by jest 6 posilkow
dziennie...

A moze polecisz jakiegos dietetyka (?!) we Wroclawiu, ktory moglby "mi sie
przyjrzec" i ocenic szanse na "rozwoj" ?:_))

12. Data: 2003-03-27 19:08:13

Od: "Pawel Stasiak" <p...@s...ics.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez tak mam. 21 lat , 184 wzrostu i okolo 64 kilo....
diete mam prawidlowa, a silownia spowodowala tylko ubytek wagi...

sTAHoo

13. Data: 2003-03-29 12:42:51

Temat: Odp: Jak przytyc?
Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na to zadnej zasady nie ma: ja mam co prawda 19 lat, 186 cm i 66 kg. Jem
obfite sniadanie, dwie kanapki w szkole, do tego dwa obiady (plus dokladki),
podwieczorek i praktycznie dwie kolacje. Efekt jest jaki jest- czyli brak.
Masa jest uwarunkowana genetycznie, i nie zawsze mozemy nad nia panowac.
Jeszcze nie ujarzmiono wszystkich praw natury - nikt nie zmagazynowala
energii z wyladowania elektrycznego. Ale miejmy nadzieje, ze cos ktos kiedys
wymysli.

Generalnie, to mam za szybki metabolizm (duzo jem, ostatnio nawet sie
bardziej poce, ale jak nie jem to sie robie zly i nerwowy- jak wiekszosc
ludzi).

pozdrawiam

Maciek

14. Data: 2003-03-29 14:03:55

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asker <m...@i...pl> w wiadomości do grup

> [...]
>
> Generalnie, to mam za szybki metabolizm (duzo jem, ostatnio nawet sie
> bardziej poce, ale jak nie jem to sie robie zly i nerwowy- jak wiekszosc

Moze herbatki Herbapolu zmniejszajace przemiane materii?:)

15. Data: 2003-03-29 15:54:29

Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kotek <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6492s$n3r$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Jesli ma mi pomoc- bardzo chetnie i pod warunkiem ze nie smakuje ohydnie
(bo z tymi ziolami, naparami i innymi swaksami to jest bardzo roznie).
Dzieki za rade.

Maciek

16. Data: 2003-03-29 16:39:26

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Stasiak" <p...@s...ics.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> tez tak mam. 21 lat , 184 wzrostu i okolo 64 kilo....
> diete mam prawidlowa, a silownia spowodowala tylko ubytek wagi...

Zla dieta!!!

Pozdrawiam

Bogen

17. Data: 2003-03-29 16:50:01

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Eh. Mozliwe, ze masz racje jednak sa pewne ograniczenia.
> Po pierwsze nie jestem z tych co spodziewaja sie efektow szybko. Juz kilka
> lat probuje przytyc (jestem ektomorfikiem).

To tak jak ja. Mam 196 cm wzrostu i obecnie waze 92 kg. Przed rozpoczeciem treningow
wazylem 85 kg. Tzn juz wczesniej cwiczylem z przerwami ale jadlem normalnie wiec
efekty poiza opanowaniem techniki cwiczenia myly znikome. Teraz statram sie jesc
zgodnie z zasadami i poradami z ww. forum i rosne:))

> Ciwiczyc zawsze lubilem. Kiedys chodzilem 6 razy w tygodniu + odzywki:_))
> Teraz nie moge chodzic na silownie - kregoslup sie sprzeciwil, wiec chodze
> na basen.

No coz tu ci nie pomoge. Proponuje zapytac fachowcow na forum, ktore Ci podalem.

> Z dieta to ciezko bo nie mam apetytu (i takiego zoladka) by jest 6 posilkow
> dziennie...

Zapewniam Cie, ze przy regularnym odzywianiu bedizes zmial apetyt. Ja myslem podobnie
jak Ty. Teraz jak nie zjem o okreslonej porze to az mi sie nieraz slabo robi(
oczywicie to zart bo do takich sytuacji nie dopuszczam)

> A moze polecisz jakiegos dietetyka (?!) we Wroclawiu, ktory moglby "mi sie
> przyjrzec" i ocenic szanse na "rozwoj" ?:_))

Niestety nie jestem z Wroclawia

PS. Jeszcze raz polecam forum http://forum.silownia.net/index.php

Pozdrawiam

Bogen

18. Data: 2003-03-29 18:08:49

Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ..::Bogen::.. <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b64ibc$3li$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> tez tak mam. 21 lat , 184 wzrostu i okolo 64 kilo....
> diete mam prawidlowa, a silownia spowodowala tylko ubytek wagi...

-------

widocznie taki już nasz los, ale to moze i lepiej ..

Maciek

19. Data: 2003-03-30 07:49:34

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
dokladki),
> podwieczorek i praktycznie dwie kolacje. Efekt jest jaki jest- czyli brak.

A przygladales sie kiedys temu co jesz od strony weglowodanow / bialek /
tluszczy ? Bo mi tez wydawalo sie kiedys, ze jem _ogromnie_ duzo - ludzie
sie dziwili jak ja tyle potrafie zjesc.. Niestety po podliczeniu okazalo sie
ze
realizacje zapotrzebowania na te "skladniki" wygladaja marnie - wiekszosc
ponizej 50% zapotrzebowania dziennego...

Nie zgodze sie, ze masa jest uwarunkowana genetycznie. Jedni maja
sklonnosci do tycia, inni (jak ja i Ty) do chudniecia - jednak IMHO i w
jednym i w drugim przypadku _dobra_ dieta zdziala cuda - w styczniu
stosujac dietke przytylem 4kg - to byl dla mnie szok, bo od 22 lat jak
zyje tyle nie wazylem ;) Ale narazie ja olalem, bo czasu i checi nie ma
(a trzeba miec jeszcze duuuza cierpliwosc gotujac ryze czy makarony
po dwa razy dziennie :)) Jeszcze przez jakis czas poopycham sie jakimis
dobrymi, czasem tlustymi swinstwami, bo lubie, zebys Ty widzial jak mi
moja dziewczyna tego zazdrosci ;)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

Zapalenie pluc
Czy chrapanie można wyleczyć?
komisja lekarska
pytanie do dradam-a, uwaga, mail ciut dlugi
kolonoskopia