Jaką polecacie lodówkę

11. Data: 2005-08-10 22:47:53

Temat: Odp: Jaką polecacie lodówkę
Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:op.sva6wlhnzu6sbt@darek...

> Jak to TYLKO?? Uważasz że jak po kilkunastu miesiącach pęka plastik za
> który w serwisie trzeba zapłacić stówę a na dodatek bezczelnie widnieje
> tam napis ABS to nic? Poza tym u mnie ślady pękania pojawiły się na każdym
> plastikowym elemencie nie licząc szuflad. Te z kolei charakteryzują sie
> fantastyczną trwałością i odpornością na działanie żywności. Przekrojona
> cytryna pozostawiona przez nieuwagę u szufladzie na dwa dni zostawiła tam
> nieusuwalny matowy ślad. I TY się dziwisz że nie używam Cifu??
>

> --
> Darek
Jak widać ceniona i droga cenowo marka nie zawsze jest najlepsza. Polecacie
Elektrolux, czy głośno one pracują? Przy lodówce boje się tego co przy
pralce tzn myszy. Ostatnia lodówka (miała 15 lat) chodziła na okrągło aż
spręzarka była gorąca, bo wyżarły połowe steropianu. Do wewnątrz się jednak
nie dostały, widocznie dobry plastik ;)
Pozdro
Peter

12. Data: 2005-08-11 19:18:30

Temat: Re: Jaką polecacie lodówkę
Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-07 00:22,Użytkownik a&B uraczył nas tekstem:
> Witam
> Stoję przed problemem wyboru lodówki. Ma być wysoka na 1,70 w cenie do 1200
> Chodzi mi głównie o nazwe producenta. Gdzieś słyszałem że przy zakupie
> lodówki można dopłacić pewna kwotę i uzyskać gwarancję nawet do 5 lat na
> cały produkt Dotychczas odradzano mi zakup następujących marek indesit,
> ardo, amica, zanussi.
>
> Pozdro
> Peter

Ja polece mniej znana marke Vestfrost.
Po kupnie zapomnialem, ze mam ten sprzet (awarie), uzywam od lat 9 i
cudo, dziala jak zloto.

Michal
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl

13. Data: 2005-08-16 11:05:14

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na
> cały produkt Dotychczas odradzano mi zakup następujących marek

A ja poszłem inną drogą, w avansie kupiłem niedawno beko za 850 zł. Mam
nadzieję, że ze 4-5 lat wytrzyma, a potem zaoszczędzone pieniądze
pozwolą mi na zakup kolejnej taniej.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

14. Data: 2005-08-22 10:34:42

Temat: Re: Jaką polecacie lodówk
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ja stanowczo odradzę boscha. Fatalna, ale to naprawdę tragiczna
> jakość plastików.

Mój Bosh ma tak samo- pękają plastikowe uchwyty.
na szczęście reszta bez zarzutu.

(Pyt) Jak pozbyć się 100 milionów karaluchów?
Wymiana grzejnika / okna / podlogi - jaka kolejnosc ?
poszukuję handlowca agd z pierwszej ręki firm Elektrolux Amica ...
Mikrofalowka na lodowce...??
kuchenka elektryczna z płytą ceramiczna - jaką firmę polecacie ?