Ketokonazol, Furaginum

1. Data: 2003-05-10 11:21:16

Temat: Ketokonazol, Furaginum
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
zostaly przepisane mi te leki,na moje czeste oddawanie moczu
ale mam straszne zawroty glowy i mdlosci po tych lekach, mam je odstawic?
glowa mnie boli codziennie, zwariuje tak dluzej
Beata

2. Data: 2003-05-10 13:51:00

Temat: Re: Ketokonazol, Furaginum
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata:-)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale mam straszne zawroty glowy i mdlosci po tych lekach, mam je odstawic?
> glowa mnie boli codziennie, zwariuje tak dluzej

no jasne,że odstawić ale musisz iść do lekarza żeby dał coś
innego.(ew.zadzwonić)
pozdr

3. Data: 2003-05-10 13:53:48

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tych dwu podejrzewałabym ketkonazol więc może odstaw tylko to. Rozumiem
że masz zakażenie ukl.moczowego, a na co ketokonazol (przeciw grzybiczy)?
pozdr

4. Data: 2003-05-10 18:58:06

Temat: Odp: Ketokonazol, Furaginum
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no jasne,że odstawić ale musisz iść do lekarza żeby dał coś
> innego.(ew.zadzwonić)
> pozdr

w poniedzialek pojde.
dzieki
Beata

5. Data: 2003-05-10 18:59:54

Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9j090$dm0$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> pozdr
>
> wiesz co sama nie wiem, moze cos wynalazl, ale nic mi nie mowil
ide w poniedzialek dowiem sie dokladnie co on mnie tam czarowal.
a ketokonazolu jutro nie wezme.
dzieki za odpowiedz
Beata

6. Data: 2003-05-13 13:27:03

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> [...]
> napisał:b9j090$dm0$...@a...dialog.net.pl...

Rozumiem

> ide w poniedzialek dowiem sie dokladnie co on mnie tam czarowal.

Jesli jest jakas infekcja grzybiczna (moze chodzi o grzybice ukladu
moczowego, czesta przy nadmiernej antybiotykoterapi zakazen ukladu
moczowego? bo jesli to jedynie profilaktycznie, oslonowo, to wystarczylaby
jakas dopochwowa nystatyna, gynalgin i zwykly laktowaginal), to lepiej brac
ketokonazol, bo przerwanie kuracji jest bardzo niewskazane, tym bardziej, ze
furagina tez lubi dawac rozne tego typu objawy.
Jak najszybciej do lekarza, aby wymienil leki, ale kuracji nie przerywac, bo
uodparnia sie mimowolnie bakteryjki i grzybki, dajac im odpoczac.
Zdrowka zycze
Misia

7. Data: 2003-05-18 19:30:29

Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
bralam ale przez 5 dni, dalej bym nie wyrobila juz.
Ale nadal siusiam jak siusialam co 5 min. wiec jak lekarz stwierdzil mam
malutki pecherz to dlatego
pozdrowka
Beata

8. Data: 2003-05-22 14:30:31

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,
no jesli tak bylo "od zawsze" to ok, ale jesli od jakiegos czasu to musi
byc przyczyna jakas i trzeba by ja ustalic. Badania byly robione: badanie
ogolne moczu, posiew?
Pozdrawiam
Misia

> [...]
> bralam ale przez 5 dni, dalej bym nie wyrobila juz.
> Ale nadal siusiam jak siusialam co 5 min. wiec jak lekarz stwierdzil mam

kolano - amputacja :(
Swędzenie skóry i pocenie si
Studia na AM- program nauczania
szukamy akwizytorow