Odp: Kwasniewski o jablkach

From: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: Kwasniewski o jablkach
Date: Mon, 1 Mar 2004 15:11:21 +0100
<c1mv76$tu8$1@absinth.dialog.net.pl> <c1n0qi$ev0$1@news.onet.pl>
<c1n5iu$1sad$1@mamut.aster.pl> <c1o49m$kat$1@news.onet.pl>
<c1o6k1$2s3n$1@mamut.aster.pl> <c1o79t$evl$1@inews.gazeta.pl>
<c1o7rr$2t4m$1@mamut.aster.pl> <c1o8kp$jhh$1@inews.gazeta.pl>
<c1oakj$3086$1@mamut.aster.pl> <c1oese$d0g$1@inews.gazeta.pl>
<c1ofet$3rj$1@mamut.aster.pl> <c1pe4o$op$1@inews.gazeta.pl>
<c1pkco$op1$1@mamut.aster.pl> <c1pver$dmv$1@inews.gazeta.pl>
<c1pvsb$13f1$1@mamut.aster.pl> <c1q15f$j63$1@inews.gazeta.pl>
<c1v6j8$jb0$1@atlantis.news.tpi.pl> <c1vbc1$jn0$1@inews.gazeta.pl>

jurek wrote:

> nigdy nie powiedzial ze nie zastanawiam sie nad tym co "dociera do mnie"
> (szeroki sens), po doswiadczeniach z soja, miodem,jablkami, chudym, do
> wszystkiedo podchodze z dystansem (to do co jedzenia). Dlatego udzial anty
> DO , na grupach o DO, uwazam za pozyteczny. Bo mnie to zacheca do szukania
> "glebiej".

Skoro jesteś istotą myślącą i masz wolne moce przerobowe
mózgu, który nie jest zaprzątnięty tym jak przeżyć do jutra,
to już na tym etapie można powiedzieć, że swoją dietę też
opierasz na filozofii. I nie rozumiem po prostu czemu
z pogardą mówisz o tym, że ktoś inny stosuje jakąś
filozofie/światopogląd w życiu, tak jakby to było coś
nadzwyczajnego.

> Tylko ze zauwazylem ze anty DO szukajac "konta natarcia", w
> miazdzacej wiekszosci atakuja osobe DrJK, lub czepiaja sie "przecinkow i
> kropek". A to niczego nie wnosi.

O moim poscie też starałeś się tak mówić że to czepianie się
kropek i przecinków, a przecież sens wypowiedzi JK jest inny,
i nie ma znaczenia czy to ATP czy nie.
A czy jesteś w stanie uświadomić sobie, że JK wykazuje się
ignorancją w dziedzinie biochemii? Oczywiście takie pytanie też
możesz uznać za atak na osobę JK ale moim zdaniem niesłusznie.
Jeśli ktoś pisze książki i upiera się, że są oparte na nauce,
równocześnie wykazując się nieznajomością tej nauki to
czy należy to przemilczeć?

> jezeli mowisz o ostatnim watku, to raczej swiadomie unikalem rozszerzania i
> tak juz mega watku. Ale jestem absolutnie gotow do dyskusji specyficznie
> intelektualnej(filozoficznej) o stosunku do diety.

Ok, jeśli nie wiesz co Ci zarzucam, to mogę poszukać cytatów,
w każdym razie ironicznie wypowiadasz się o stosowaniu
filozofii/światopoglądu przy ustalaniu sobie diety.

pozdrawiam Chaciur