Odp: Lodowka

Data: 2001-11-07 11:26:35
Temat: Odp: Lodowka
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

> Co to znaczy taka lodówke???
taką, co strzela

> Podajcie chociaz model, bo Amika ma ich
> naprawde wiele. I co dokladnie znaczy "strzela" ?????

oznaczenia modelu nie pamiętam - jest to spora lodówka (wys ok. 1,8m), na
dole osobny zamrażalnik (dwoje osobnych drzwi), biała ;-)

strzela:
po tym jak włączy się agregat (czyli np. raz na godz.) od tylnej strony
lodówki co kilka sekund dobiegają dźwięki przypominające strzelanie (mnie
się to kojarzy z wyładowaniem elektrycznym między dwoma elektrodami...
nieważne...). trwa to kilka minut. "strzały" są na tyle głośne, że w nocy
potrafiły obudzić mnie, gdy spałem ok. 2m od lodówki.
z tego co mogę powiedzić o lodówkach amica, to w stosunku do innych (np.
ardo) osiągają wyższą temperaturę (tzn. słabiej chłodzą). mnie to osobiście
nie przeszkadza, ale znam osoby przyzwyczajone do tego, że w chłodziarce
jest temp 2 st.C przerabiały amice, bo tam jest min. 5 st C

poza tym całkiem fajna lodówka

--
pzdr

KSX