Odp: Nadwaga i społeczeństwo

Data: 2003-04-11 05:10:50
Temat: Odp: Nadwaga i społeczeństwo
Od: "Dasida" <z...@n...pl>

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:7...@n...onet.pl...
> Czesc!
> Pizse do wszystkich z nadwaga i otyłych!!
>
> Napiszcie mi prosze jak sobie radzicie w społeczenstwie, w srod ludzi,
> znajomych, w pracy itd...ja kompletnie sobie nie radze i mysle ze na kaz
dym .....

Witam
A ja hmm
Ja jestem gruba nie da sie ukryc ale nie mam wielkiej ochoty odchudzac sie.
Oczywiscie robie pewien wysilek zeby nie przekraczac pewnych granic ale ni
gdy nie myslalam o tym zeby wazyc mniej niz 80 kg.
A to ze ludzie patrza, waza wzrokiem?
Ludzie najczesciej mijaja cie i jedyne co rejestruja to to ze jestes.
Czy myslisz ze nie maja nic lepszego do roboty niz przygladac ci sie i oc
eniac?
Stan przed lustrem i ocen sie sama.
Jesli sama uwazasz ze jestes gruba i obrzydliwa to inni tez beda tak myslec
Badz egoista pomysl ze jestes najwazniejsza ze mozesz byc piekna mimo braku
umiejetnosci pozbycia sie wagi.
Nie lubie bardzo ludzi typu Pana Jana Werbińskiego.
Panie Janie nigdy nie oceniaj ludzi po wygladzie i naucz sie sluchac takze
ignorantow i glupcow bo kazdy ma swoja opowiesc.
Z calym szacunkiem
PuszystaZuzia vel Dasida