Nalesniki

1. Data: 2000-01-06 11:13:36

Temat: Nalesniki
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce wam podac nie tyle przepis, co sposob na podanie. Uslyszalam go od
poznanej w szpitalu cudownie cieplej polki z Bialorusi, mowiacej
spiewnym kresowym polskim. Podala mi caly przepis, ale ja szczegolow
zapomnialam, zreszta to i tak nie na moje zdolnosci kulinarne.
Kurczaka obieramy ze skory, tak zeby skora pozostala w calosci (to sie
da zrobic ???). mieskiem z kurczaka z przyprawami nadziewamy nalesniki,
a potem tymi nalesnikami nadziewami skore kurczaka i pieczemy w
piekarniku. podajemy pokrojone w poprzek. To dziala na moja wyobraznie.
Ulka

1. Data: 2000-01-07 13:14:12

Temat: Re: Nalesniki
Od: p...@m...own.pl (Piotr Tylski) szukaj wiadomości tego autora

u...@p...onet.pl (Ulka) wrote in <3...@p...onet.pl>:

> [...]
>a potem tymi nalesnikami nadziewami skore kurczaka i pieczemy w
>piekarniku. podajemy pokrojone w poprzek. To dziala na moja wyobraznie.

Niewykonalne :-)
--

peter

1. Data: 2000-01-07 15:15:59

Temat: Odp: Nalesniki
Od: "blondynka" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie wykonalne, ale nie dla szarego zjadacza chleba. Trzeba umiec te
skorke sciagnac:((

Magda

1. Data: 2000-01-10 14:41:43

Od: "krisek" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściągnięcie skórki z kurczaka jest wykonalne (widziałem na własne oczy nie
raz i nie dwa). Parę razy w domu coś podobnego robiło się z tym wyjątkiem,
że bez naleśników. Po prostu obierało się kurczaka ze skóry (jak najmniej
dziur), potem obierało się mięso od kości, mieliło się je (+ inne mięso) ,
przyprawiało (dodawało się sporo drobno posiekanej natki pietruszki),
pakowało się farsz do środka skóry i piekło. Fakt, że ten "kurczak" wyglądał
bardziej jak zdeptana żaba, ale za to jak smakował!!!!

Ach, miodzio
Krisek

Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
:

1. Data: 2000-01-10 14:49:44

Od: "Anna Kolibabska" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram. Wykonalne.
Nie jestem żadną super kucharą ale się zaparłam na kurczę faszerowane a bez
kości w środku i wykonałam taaaaakie pyszne na Święta...
Po prostu trochę cierpliwości i ostry nożyk z czubkiem. Zaczynamy od kuperka
(choć jest podobno też szkoła preferująca szyjkę ...) i po troszeczku
odkrawamy skórkę od reszty...
Powodzenia
Ania

1. Data: 2000-01-10 14:57:52

Temat: Re: Odp: Nalesniki
Od: bartek <b...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W paru dobrych ksiazkach kucharskich jest opisany sposob na wyjecie kosci
z kurczaka, kaczki, tak by nie uszkodzic skory. Przeczytalem,
sprobowalem, nie wyszlo :( Moja mama robi to swietnie. Generalnie im drob
wiekszy tym latwiej.

1. Data: 2000-01-10 16:36:47

Od: "blondynka" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze podziwiam!

Magda

> [...]
kuperka
> (choć jest podobno też szkoła preferująca szyjkę ...) i po troszeczku

Szwarcwaldzki tort wisniowy
ostry chciał jakies nalesniki
Syrop klonowy
Re: Akcesoria barowe