Odklejająca się siatkówka

1. Data: 2005-12-06 19:20:23

Temat: Odklejająca się siatkówka
Od: "Galago De Codi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś mógłby mi przyblizyć jak wygląda zabieg
naprawy siatkówki, ten laserowy.
Nigdzie w necie nie mogę znależć.
Proszę o pomoc
umieram ze strachu...

2. Data: 2005-12-06 20:20:01

Temat: Re: Odklejająca się siatkówka
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy ktoś mógłby mi przyblizyć jak wygląda zabieg
> [...]

zalezy, czy ma to byc operacja z endolaserem (czyli wewnatrz oka), czy tez
sam laser, ktory ma siatkowke wzmocnic ( bez koniecznosci wchodzenia do
galki ocznej)

pozdr.

casus

3. Data: 2005-12-06 20:54:09

Od: "Galago De Codi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> zalezy, czy ma to byc operacja z endolaserem (czyli wewnatrz oka), czy tez
> sam laser, ktory ma siatkowke wzmocnic ( bez koniecznosci wchodzenia do
> galki ocznej)

Witam
Na szczęscie to drugie. Bez konieczności
wchodzenia do gałki ocznej..
Dziękuję i proszę o więcej informacji...

4. Data: 2005-12-08 15:41:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Na szczęscie to drugie. Bez konieczności
> wchodzenia do gałki ocznej..
> Dziękuję i proszę o więcej informacji...
>
> pozdrawiam

ok, siadasz przed laserem podobnie jak podczas badania przy lampie
szczelinowej, oko masz znieczulone, specjalista naklada na oko specjalna
soczewke. Siedzisz grzecznie, patrzysz gdzie Ci kaza a okulista wykonuje
serie strzalow laserowych. Mozesz odczuwac lekkie uderzenia, niekiedy cos na
podobienstwo uklucia z tylu oka (takie jak szpileczka), przy duze ilosci
aplikacji moze byc lekki bol. Generalnie zabieg jest ambulatoryjny, niekiedy
oddzialy pozostawiaja pacjenta na 1 dobe do obserwacji. Do wytrzymania i nie
takie straszne.

pozdr.

casus

5. Data: 2005-12-09 18:28:51

Temat: Odp: Odklejająca się siatkówka
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dna3hp$ire$...@i...gazeta.pl...

> [...]
>
> casus
>
> Dodatkowo bym zaleciła badanie ogólne na tzw. obciażenia ( toksoplazmoza,
borelioza, CMV,herpes etc.), bo zabieg jest skuteczny, gdy twoje ciało jest
pozbawione tych obciązeń.Trzeba wyjaśnić dlaczego to się stało.
Gdzie mieszkasz ? może ci polecę kogoś do tej diagnostyki
Baśka

6. Data: 2005-12-09 21:39:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozbawione tych obciązeń.Trzeba wyjaśnić dlaczego to się stało.
> Gdzie mieszkasz ? może ci polecę kogoś do tej diagnostyki

sorry, ale nie rozumiem tego co piszesz. Osoba jest zakwalifikowana do
zabiegu okulistycznego przez fachowcow. Pytanie bylo o to, jak zabieg
wyglada. Co do tego ma to, co napisalas? Odklejenie siatkowki, niezaleznie
co jest tego przyczyna, nalezy leczyc jak najszybciej.

pozdr.

casus

7. Data: 2005-12-09 22:09:47

Od: "Galago De Codi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nasze zdrowie" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozbawione tych obciązeń.Trzeba wyjaśnić dlaczego to się stało.
> Gdzie mieszkasz ? może ci polecę kogoś do tej diagnostyki
Witam
dziękuję serdecznie wszystkim za odpowiedź.
Mieszkam w koninie

Pozdrawiam
GDC

Ostatnio bolą mnie stawy......
rak z przerzutami - pytanie
Ospa wietrzna
Dziwny problem z nerwami.. przewodnictwem? nie wiem
Opinia po lacinskiemu