Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)

11. Data: 2015-05-11 21:14:08

Temat: Re: Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj nie zjeść kolacji a zobaczysz jak Ci będzie smakowała jajecznica o
> siódmej rano:)

To zależy od klimatu, a Polsce oczywiście od pory roku.
W Polsce w zimie jajecznica rano jest ok, ale już teraz nie bardzo.
Jak upał wysterczy grackie śniadanie: jakieś małe płatki śniadaniowe ,
zalane kefirkiem i maleńki tost z dżemem.
W zimie kefirek nie pszejdzie, w zimie - mleko, a po dżemiku z głodu by
pszeciętny pracujący padł nim dojdzie do pszystanku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2015-05-11 22:13:05

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jak upał wysterczy grackie śniadanie: jakieś małe płatki śniadaniowe ,
> zalane kefirkiem i maleńki tost z dżemem.

To chyba jednak zalezy od organizmu, a nie od pory roku - ja moge jesc
jajecznice codziennie, niezaleznie od tego czy upal czy mroz. W tygodniu
obowiazkowo 3 jajca na sniadanie w pracy, w weekend jajecznica w rozmaitych
wariantach - tez conajmniej z 3 jajec :)
Uprzedzajac pytania - zero problemow z cholesterolem.

> W zimie kefirek nie pszejdzie, w zimie - mleko, a po dżemiku z głodu by
> pszeciętny pracujący padł nim dojdzie do pszystanku.

To stereotyp.
Mleko raczej "nie przejdzie" - obojetne czy zimą czy latem - osoby dorosle
zazwyczaj maja problemy z trawieniem mleka krowiego, poniewaz nie maja
laktazy, niezbednej do strawienia laktozy zawartej w mleku. To powoduje
problemy gastryczne. Poza tym mleko utrudnia wchlanianie wapnia (dla ktorego
zreszta jest nieslusznie reklamowane).

A jesli chodzi o dzem, to "da kopa", ale na chwile - ze wzgledu na wysoka
zawartosc cukru, ktorego poziom dosc szybko opada. Lepiej zjesc bulke z
zoltym serem :)

Pozdrawiam
@

---
Avast.

13. Data: 2015-05-11 22:39:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 May 2015 22:13:05 +0200, @ napisał(a):

> [...]
> zazwyczaj maja problemy z trawieniem mleka krowiego, poniewaz nie maja
> laktazy, niezbednej do strawienia laktozy zawartej w mleku. To powoduje

Tylko u części populacji.

--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

14. Data: 2015-05-11 22:43:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 May 2015 20:34:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie cierpię być najedzona na noc - wtedy obowiązkowo mam koszmary.

...dlatego nienawidzę pod tym względem wesel i tych różnych posiadówek - bo
tam każą jeść (a na weselu to wręcz rozsądek nakazuje, żeby pod stół nie
wpaść), albo się obrażają.

15. Data: 2015-05-11 22:56:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> w rozmaitych wariantach - tez conajmniej z 3 jajec :)
> Uprzedzajac pytania - zero problemow z cholesterolem.

Takie pytania zada chyba tylko ktoś kto nie wie, że nasz organizm
głównie sam sobie cholesterol produkuje a z diety pochodzi mniej niż 10% :-)

> [...]
> zazwyczaj maja problemy z trawieniem mleka krowiego, poniewaz nie maja
> laktazy, niezbednej do strawienia laktozy zawartej w mleku. To powoduje

Ale tam była mowa o kefirze, a po nim chyba nie ma tych
samych problemów gastrycznych co po "surowym" mleku,
przez bakterie nieprzetworzonym?

16. Data: 2015-05-12 07:29:42

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Takie pytania zada chyba tylko ktoś kto nie wie, że nasz organizm
> głównie sam sobie cholesterol produkuje a z diety pochodzi mniej niż 10%
> :-)

Dokladnie tak, jednak wiekszosc ludzi nadal wierzy w cholesterol z zoltka :)

> Ale tam była mowa o kefirze, a po nim chyba nie ma tych
> samych problemów gastrycznych co po "surowym" mleku,
> przez bakterie nieprzetworzonym?

Byla mowa o mleku w zimie :)

Pozdrawiam
@

---
Avast.

17. Data: 2015-05-12 08:24:14

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 21:10, Stokrotka pisze:

> Stoi , jak pracowałam w Warcie, to miałam samozwańczego szefa , co mi
> nie pozwalał jeść.

Ale to czas przeszły, teraz już wolno?
Smacznego!
--
B.

18. Data: 2015-05-12 13:44:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Byla mowa o mleku w zimie :)

Racja, o mleku bo kefir nie przejdzie - nie wiedzieć czemu :-)
Ja lubię kefir i w zimie i w lecie.

19. Data: 2015-05-12 15:05:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 07:29:42 +0200, @ napisał(a):

> Dokladnie tak, jednak wiekszosc ludzi nadal wierzy w cholesterol z zoltka :)

Pewnie jak usłyszą, że ktoś (ja) zjada 10 jaj tygodniowo, mdleją :-D

20. Data: 2015-05-12 17:18:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-12 07:29, obywatel @ uprzejmie donosi:

> Dokladnie tak, jednak wiekszosc ludzi nadal wierzy w cholesterol z
> zoltka :)

> Byla mowa o mleku w zimie :)

Bo (wg Chińczyków) nabiał to wilgoć i zimno. A i nawet u nas do
ziemniaczków kefirek czy też mleko zsiadłe najlepiej smakuje latem.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Czy alkohol tuczy?
woda i wino
Kiedy ryż zabija?
Kiedy ziemniak zabija?