Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)

21. Data: 2015-05-12 18:15:03

Temat: Re: Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 17:18:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-12 07:29, obywatel @ uprzejmie donosi:

> Bo (wg Chińczyków) nabiał to wilgoć i zimno. A i nawet u nas do
> ziemniaczków kefirek czy też mleko zsiadłe najlepiej smakuje latem.

Zimą smakuje wspaniale - ale przy prawdziwym ogniu, a nie przy "indukcji"
3-)

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

22. Data: 2015-05-12 18:29:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimą smakuje wspaniale - ale przy prawdziwym ogniu, a nie przy "indukcji"
> 3-)

Jakoś nie mam miejsca na ognisko.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

23. Data: 2015-05-12 18:54:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jakoś nie mam miejsca na ognisko.

Może być domowe -- wtedy nie potrzeba na nie specjalnej działki.

--
Jarek

24. Data: 2015-05-12 19:35:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 18:29:10 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-12 18:15, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Jakoś nie mam miejsca na ognisko.

Kwestia wyboru 3-)

25. Data: 2015-05-12 20:13:06

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie jak usłyszą, że ktoś (ja) zjada 10 jaj tygodniowo, mdleją :-D

Przebijam Cie :)
Jem od ponad 20 lat conajmniej 3 dziennie (zawartosci jajek w roznych
produktach nie liczac).
I fakt. niektorzy niemal mdleja, inni pukaja palcem po czole, za to prawie
wszyscy powtarzaja jak mantre te bzdety cholesterolowe :)

@

---
Avast.

26. Data: 2015-05-12 20:14:24

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Racja, o mleku bo kefir nie przejdzie - nie wiedzieć czemu :-)
> Ja lubię kefir i w zimie i w lecie.

Ja tak samo, jak cos lubie to po prostu lubie, niezaleznie od pory roku :)

@

---
Avast.

27. Data: 2015-05-12 21:15:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-12 18:54, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Może być domowe -- wtedy nie potrzeba na nie specjalnej działki.

Domowe to idzie przeżyć tylko na działce.

28. Data: 2015-05-12 21:17:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 21:15, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-05-12 18:54, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Domowe to idzie przeżyć tylko na działce.

Nie każdą działkę trzeba palić.

Ewa

29. Data: 2015-05-12 21:27:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 22:56, Pszemol pisze:
> "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Takie pytania zada chyba tylko ktoś kto nie wie, że nasz organizm
> głównie sam sobie cholesterol produkuje a z diety pochodzi mniej niż
> 10% :-)

A z czego wyprodukuje sobie sam?

Ewa

30. Data: 2015-05-12 22:16:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 20:13:06 +0200, @ napisał(a):

> Przebijam Cie :)
> Jem od ponad 20 lat conajmniej 3 dziennie (zawartosci jajek w roznych
> produktach nie liczac).

No ja też tego nie liczę, chodzi mi o jaja-jaja :-)

> I fakt. niektorzy niemal mdleja, inni pukaja palcem po czole, za to prawie
> wszyscy powtarzaja jak mantre te bzdety cholesterolowe :)

Mam od ponad 20 lat (albo i dłużej) dokładnie to samo. Ale zawsze im
odpowiadam: jem jajka, jem masło, jem mięso - bo lubię, a ty lepiej
przestań pić piwo (np.) :-)

--
[...]

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Czy alkohol tuczy?
woda i wino
Kiedy ryż zabija?
Kiedy ziemniak zabija?