Odp: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?

Data: 2005-12-20 18:29:09
Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "jagna" <j...@o...pl>

Użytkownik Piotr M :) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:do9b0v$dr4$...@n...dialog.net.pl...
Dnia 2005-12-20 17:04,, jagna napisał(a):

> Adam Michnik - Aron Szechter
> Karol Modzelewski -Samuel Mendel
> Marek Borowski- Szymon Bermam.
> Mimo iż jestem par excellence słowianką, MGD; piszę bona fide. Nie jestem
> antysemitką.

Hmmmmm

Nie no wygłaszanie antysemickich bredni wcale nie świadczy o tym że sie
jest antysemitą. Swoją drogą Ktoś ktoś mieni się doktorem filologii
polskiej nie wie skąd pochodzi cytat o krzesłach w Synagodze wstyd

wogóle wstyd mi za panią po tym co pani napisała. Nawiasem mówiąc wizyta
w Synagodze to bardzo pouczające doświadczenie. dla chrześcijanina
osobiście sprawdziłem.

Piotr

Szanowny Panie Piotrze;

Proszę sobie zapamiętać, że *wogóle* piszę się rozdzielnie- _w ogóle_

http://so.pwn.pl/slowo.php?co=w+og%F3le

> słownik języka polskiego > słownik ortograficzny >

A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P Q R S Ś T U V
W X Y Z Ź Ż
wyświetl hasła zaczynające się na...

w ogóle pisownia łączna i rozdzielna

Ukłony