Protestujmy!!!!

71. Data: 2003-08-01 10:23:37

Temat: Re: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in
news:bgdapk$pe$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Trudno Ci będzie ewakuować z ogrodu Bogusława tak dużą roslinę :-)

Wiem, ale czego się nie robi dla ratowania...
Przecież nie pozwolę mu pójœć pod asfalt, nie?
Co prawda taki srebrny by pieknie gral z czernia....

> Pozdrawia,
> Kaśka po zjedzeniu sześciu truskawek prosto z krzaczka, pycha :-)

Draznij mnie, draznij...
Ja juz bylam zapomnialam, co to one truskawki sa...
Co gorsza truskawki tez zapomnialy..
Pozdrowienia - Ewa Sz. bez truskawek :-(

72. Data: 2003-08-01 10:28:05

Temat: Odp: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in
>

> Wiem, ale czego się nie robi dla ratowania...
> Przecież nie pozwolę mu pójść pod asfalt, nie?
> Co prawda taki srebrny by pieknie gral z czernia....

Fakt :-))

> Draznij mnie, draznij...
> Ja juz bylam zapomnialam, co to one truskawki sa...
> Co gorsza truskawki tez zapomnialy..
> Pozdrowienia - Ewa Sz. bez truskawek :-(

Drażnię, bo ja pamiętliwa czasem jestem ;-))

Pozdrawia Kaśka z potarzającymi truskawkami, które właśnie mają owoce i
jeszcze kwitną

73. Data: 2003-08-01 10:35:14

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drażnię, bo ja pamiętliwa czasem jestem ;-))

Oj...
To ja teraz robie szybki rachunek sumienia, co to ja jeszcze w tego Sw.
Jana wygadywalam...
Nie chcialabym skonczyc z marchewka miedzy zebrami :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

74. Data: 2003-08-01 10:43:08

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jana wygadywalam...
> Nie chcialabym skonczyc z marchewka miedzy zebrami :-)

Ewo, to było przed Janem. U nas jeszcze truskawki byly niejadalne a Ty się
chwaliłaś na grupie, że na deser po obiedzie będą, ślinka mi wtedy poleciała
:-))
No teraz rewanż :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

75. Data: 2003-08-01 10:49:02

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewo, to było przed Janem. U nas jeszcze truskawki byly niejadalne a Ty
> się chwaliłaś na grupie, że na deser po obiedzie będą, ślinka mi wtedy
> poleciała

Aha. I myslisz, ze to powinno mnie uspokoic? :-)

> No teraz rewanż :-))

Ale za to my juz mamy melony :-)
Takie dojrzale, opite sloncem...
Pycha :-)
(a co, jak draznic, to draznic, raz kozie smierc :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

76. Data: 2003-08-01 14:35:45

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
1.38...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Aha. I myslisz, ze to powinno mnie uspokoic? :-)

Chyba tak. Nie musisz juz robić rachunku sumienia. ;-)

> Ale za to my juz mamy melony :-)
> Takie dojrzale, opite sloncem...
> Pycha :-)
> (a co, jak draznic, to draznic, raz kozie smierc :-)

Cóż kto mieczem wojuje..., melonów nie mam

Smacznego zatem :-)
Kaśka

77. Data: 2003-08-01 23:56:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> (a co, jak draznic, to draznic, raz kozie smierc :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
:)
melony czy czerwone arbuzy
?
a przy okazji po czym poznac
ze czerwony arbuz mozna juz zerwac z krzaka
?
no i pytanko w sprawie tykw
czy sa one w jakis sposob jadalne
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

78. Data: 2003-08-01 23:56:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ewo, to było przed Janem. U nas jeszcze truskawki byly niejadalne a Ty się
> chwaliłaś na grupie, że na deser po obiedzie będą, ślinka mi wtedy
> [...]
:)
niby czerwone
niby nawet slodkie jak dojrzale
ale te majowe ladniej pachnialy
:)

79. Data: 2003-08-02 05:34:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00df01c355eb$2a4ef900$a97c63d9@d3h6c1...

Ano, fakt, że trochę mniej aromatyczne, ale i tak są smaczniejsze od
majowych ze sklepu.
Kaśka

80. Data: 2003-08-02 06:49:29

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> melony czy czerwone arbuzy

Melony. Arbuzuw nie uprawiamy, bo nigdy nie dorownaja tym greckim.
A melony i owszem, wiem bo sprawdzalam :-)

> a przy okazji po czym poznac
> ze czerwony arbuz mozna juz zerwac z krzaka

Po dzwieku - jest z poglosem, a poza tym po ogonku :-)
Jak uschnie (ogonek), to juz na pewno wczesniej byl dobry :-)

> no i pytanko w sprawie tykw
> czy sa one w jakis sposob jadalne

Ja nie wiem...Chyba nie.
Kiedys byly uzywane na roznego rodzaju naczynia i pojemniki (maja
drewniejaca skore), teraz uzywa sie ich jako ozdoby, w kompozycjach
kwiatowych i innych.
Ale moze ktos jadl?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Pod kątem paproci.