Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

161. Data: 2015-09-18 21:18:31

Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam przypadek, że spada do normy.

> To też znam. No i co robić...

> Bo CH nie jest przyczyną, a tylko ewentualnie wskaźnikiem, moim zdaniem.

Wiesz... ona się tak do tych NORM przywiązała, że nie palpituje ze złego
samego się czucia ale od patrzenia na normy.
Ale ja zła feminazistka jestem, ja jej mówię: zbi-jaj, zbi-jaj!

162. Data: 2015-09-18 21:22:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 21:18, Qrczak pisze:

> Wiesz... ona się tak do tych NORM przywiązała, że nie palpituje ze
> złego samego się czucia ale od patrzenia na normy.

Wiem, wiem. Znam ten przypadek. I jeszcze ciśnienie skacze.

> Ale ja zła feminazistka jestem, ja jej mówię: zbi-jaj, zbi-jaj!

A ja już nic nie mówię, tylko może niedługo kuchnię zamknę.

Ewa

163. Data: 2015-09-18 21:30:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, wiem. Znam ten przypadek. I jeszcze ciśnienie skacze.

I wszystko dokoła jest mocno naładowane.

> A ja już nic nie mówię, tylko może niedługo kuchnię zamknę.

Ja tej - na szczęście - nie żywię.
U mnie by z głodu padła.

164. Data: 2015-09-18 23:01:28

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samego się czucia ale od patrzenia na normy.
> Ale ja zła feminazistka jestem, ja jej mówię: zbi-jaj, zbi-jaj!

Nie krzywdz kobiety :)
Gdyby wiedziala jak te normy np. cholesterolu zostaly ustalone (i w jakim
celu), to od razu by jej sie poprawilo :)

@

---
Avast.

165. Data: 2015-09-18 23:07:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 21:18:31 +0200, Qrczak napisał(a):

> Ale ja zła feminazistka jestem, ja jej mówię: zbi-jaj, zbi-jaj!

Jak se zbije, to jej sięgorzej zrobi i tyle. Cholesterol jest POTRZEBNY -
bez niego raki i inne się wdają.

166. Data: 2015-09-18 23:14:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 23:01:28 +0200, @ napisał(a):

> Gdyby wiedziala jak te normy np. cholesterolu zostaly ustalone (i w jakim
> celu), to od razu by jej sie poprawilo :)

He he, dokładnie :-D

167. Data: 2015-09-19 22:14:02

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi o związek jajka-podwyższenie_cholesterolu, bo to od zawsze
> było dla mnie bzdurą i jajka jak jedliśmy, tak jemy bez ograniczeń
> (tudzież
> masło, a nie margaryny), lecz o to, co napisałaś:
> "(np. obnizenie cholesterolu jedzeniem zoltek jaj - tu akurat ja tez
> jestem
> przykladem".
> Żeby sobie czymś obniżyć cholesterol, trzeba mieć go najpierw wyższym.
> Jedno i drugie zaś trzeba mieć wykazane badaniami.
> Czyli nie jesteś przykładem obniżenia, a jedynie braku złego wpływu jaj na
> [...]

Tak, masz racje. Jestem raczej przykladem na to, ze spozywanie jajek (a
raczej zoltek) z cala pewnoscia nie jest przyczyna podwyzszonego
cholesterolu, mimo ze same ten cholesterol zawieraja.

Cholesterol jest niezbedny, a wraz z wiekiem jego poziom rosnie co jest
naturalne - o tym kazdy lekarz powinien wiedziec, ale niestety nie wie, bo
przecietny lekarz konczy swoja edukacje medyczna w chwili zakonczenia stazu.

Dla mnie dramatem jest, ze mojej babci, po operacji serca (wymiana
zastawki), kardiolog przepisal statyny... Miala lekko podwyzszona norme
cholesterolu... O tym w jaki sposob ta "norma" zostala ustalona szeroko
informuje J. Zięba..

Pozdrawiam
@

---
Avast.

168. Data: 2015-09-20 00:57:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 22:14:02 +0200, @ napisał(a):

> Tak, masz racje. Jestem raczej przykladem na to, ze spozywanie jajek (a
> raczej zoltek) z cala pewnoscia nie jest przyczyna podwyzszonego
> cholesterolu, mimo ze same ten cholesterol zawieraja.

Ba, nawet jak się je tylko bezcholesterolowe produkty, można mieć
podwyższony lub wręcz prowadzący do zejścia. Organizm se wyprodukuje, bo
tak.

> [...]
> zastawki), kardiolog przepisal statyny... Miala lekko podwyzszona norme
> cholesterolu... O tym w jaki sposob ta "norma" zostala ustalona szeroko

Wiem, w jaki: trzech łysych się zebrało, zebrało, zebrało...

169. Data: 2015-09-20 03:40:07

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, nawet jak się je tylko bezcholesterolowe produkty, można mieć
> podwyższony lub wręcz prowadzący do zejścia. Organizm se wyprodukuje, bo
> tak.

W USA jest taka panika "cholesterolowa", ze podobno w sklepach mozna kupic
bialka jaj ... w kartonie. Tak jak u nas mleko. W naszych sklepach jeszcze
sie z tym nie spotkalam :) Na tym "produkcie" ponoć robia jajecznice :)

Ba, nawet jak je sie cholesterowe produkty, to organizm sobie i tak zrobi z
nim co chce - tzn. to, czego potrzebuje :)
Bo cholesterol z pozywienia nie jest bezposrednio "przekladany" na
cholesterol we krwii.

> Wiem, w jaki: trzech łysych się zebrało, zebrało, zebrało...

Na korytarzu...
I ustalilo :)
Mimo, ze nawet jeden z nich byl przeciw i twierdzil, ze poziom, ktory chca
przyjac jest nizszy od "naturalnego", czyli potrzebnego dla organizmu:) Ale
zostal "przeglosowany"...
A lekarze nie znajac tych faktow, stosuja "ustalone" normy i przepisuja
statyny.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

170. Data: 2015-09-20 12:51:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 03:40:07 +0200, @ napisał(a):

> [...]
> zostal "przeglosowany"...
> A lekarze nie znajac tych faktow, stosuja "ustalone" normy i przepisuja

A statyny są produkowane przez... koncerny farmaceutyczne. I kółeczko się
zamyka, z korzyścią dla nich. Tak więc ci trzej łysi dobrze wiedzieli, co i
DLA KOGO robią - bo przecież nie dla pacjentów 3333333-]

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice