Odp: Odp: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.

Data: 2000-01-26 12:27:08
Temat: Odp: Odp: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Od: "Joanna" <j...@G...PL>

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

>Bardzo mozliwe,ze sie myle co do Ciebie-Telekomuno?Nie obrazaj sie na
mnie smiertelnie.Chcialem tylko na Twoim przykladzie obnazyc czesc Tej
grupy.Nazwijmy to po imieniu-zwykly,ludzki snobizm.
Ostatecznie jest to grupa dyskusyjna,a nie tylko"kacik porad
ogrodniczych".<

Rzeczywiście, Wielki z Ciebie Demaskator. Tyle, że jak dotąd obnażyłeś
zaledwie zwykłą, ludzką zawiść.
A tak na marginesie. Mógłbyś zaspokoić moją ciekawość-czy swój
"miękki brzuszek" obnażasz dla prowokacji czy też, delikatnie mówiąc,
z braku ostrożności?
Joanna