Odp: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.

Data: 2000-01-27 05:27:16
Temat: Odp: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik Telekomuna <M...@d...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Aszj4.7064$H...@n...tpnet.pl...
> Wnioskuje z całej tej dyskusji, że trudno u nas wystartować z ogrodem czy
> działką
> rekraacyjną żeby nie wzbudzić polemiki (czyżby zawiść).

Drogi Komuno, czy tam, Tele.
Wybacz, że zwracam się do Ciebie w ten sposób ale sam nie uznałeś za
wskazane ujawnić się.
Widać, nie jesteśmy dla Ciebie partnerami na odpowiednim poziomie.

W zacytowanym powyżej zdaniu piszesz o startowaniu z ogrodem czy działką.
Chcę Ci uświadomić, że ty nie startujesz z ogrodem tylko z szopką, komórką
czy innym szałasem. Nie staraj się przeinaczyć sensu Twojej wypowiedzi.
Gdy pokonasz ten szczebel i wespniesz się na poziom ogrodów, będziesz mógł
liczyć na rozsądek Krzyska Koterby, Grzegorza Karolczaka czy Agnieszki N.
którego to rozsądku tak bardzo Ci u nich brakuje.
Niektórych z nich znam. Są rozsądni, chociaż czasami puszczają im nerwy tak
jak mi i tak jak Tobie.
Jeżeli Twoje przeobrażenie, z klecącego budki do zamiłowanego ogrodnika,
będzie szczególnie powolne, to, być może, ja też zdążę nabrać rozsądku.
Naradzie, musi Ci wystarczyć jedynie, przyjemność jaką znajduję w rozmowie z
Tobą.
W moim przypadku, jest to jednak trudne, w stosunku do ludzi którzy oburzają
się na osesków, zamiast im pomagać.
Do tego czasu dojrzeje także Misiek, o ile interesują go ogrody, a nie tylko
pojedynki słowne.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to